“Heerlijke, rijkelijk belegde poke bowls”
Beoordeling van Poke Tiki

Poke Tiki
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 246 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel mogelijkheden om zelf je favoriete bowl samen te stellen, maar ook optie om voor een huisspecial te kiezen. Allemaal verse ingrediënten! Men heeft een goede kennis van zaken en er worden aanbevelingen gegeven bij het samenstellen van je eigen creatie bowl. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2019

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben bij Poke Tiki een verrukkelijke poke bowl gegeten. Mijn vriend koos voor een poke bowl uit het menu en ikzelf ging voor eentje die ik zelf kon samenstellen. Veel keuze en goede tips van het personeel resulteerde in een heerlijke poke bowl. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor elk wat wils, je kan zelf je bowl samenstellen, wat een keuze! Zelf heb ik een voorgestelde bowl met tonijn gekozen. Een heerlijke combinatie van smaken, zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2019
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

de versheid van de producten, het enthousiasme van de chef versmolten in een zalige combinatie van smaken die je papillen doen nazinderen. Geweldige ervaring! we komen terug!!

Datum van bezoek: maart 2019
19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en heerlijk eten! Je kan je eigen bowl samenstellen. Alles is vers en de bediening is zeer gastvrij!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Poke Tiki bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Poke Tiki geweest? Deel je ervaringen!