TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Zeer lekker gegeten voor een klein prijsje. Lekker en vers aan zeer democratische prijzen. ”
Beoordeling van PhoViet

PhoViet
Geclassificeerd als nr. 259 van 1.893 Restaurants in Antwerpen
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en vers aan zeer democratische prijzen. Good Vietnamese fingerfood! Hier kom ik zeker terug om nog wat anders te proberen.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld

PhoViet is een onopvallend restaurantje, simpel qua opzet en met een beperkte kaart. De bediening was vlot en correct en de prijs zeer aanvaardbaar. De Pho zelf was bijzonder lekker, eenmaal met kip en citroengras en eenmaal met zeevruchten. Beide waren uitstekend bereid, vers en vol smaak. Perfect voor de lunch!
De pho is ons zo goed bevallen dat we daarna zelf thuis met pho aan het experimenteren zijn gegaan :-)

Datum van bezoek: augustus 2019
16 augustus 2019 beoordeeld

Een eerste keer hier geweest met een vriend. Ik nam de vegetarische pho die heel lekker was, en hij nam het rund met rijst die in een bescheiden portie geserveerd werd. Ik kom zeker terug voor de veggie pho en de lekkere home made ice tea! Wat betreft de bediening werden we bediend door twee verschillende dames: eentje sprak Nederlands en was erg vriendelijk en warm, de andere sprak enkel Engel en was iets minder vriendelijk en iets afstandelijker.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Lekker en gezond eten voor weinig geld, vriendelijke bediening .
De gezelligheid van de zaal en de variatie van het menu zou beter kunnen.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Voor ons één van de culinaire verrassingen van de laatste jaren. Je wordt hier heel vriendelijk onthaald in een fris & origineel interieur. Het eten is snel klaar en is absoluut héérlijk! En bovendien kost een hoofdschotel slechts rond de 10 €. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die PhoViet bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In PhoViet geweest? Deel je ervaringen!