TripAdvisor

Libanezza
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 175 van 1.874 Restaurants in Antwerpen
21 juni 2019 beoordeeld

Onverwacht bij Libanezza binnengestapt voor lunch. Het viel ons op alle vlakken bijzonder goed mee: simpel maar aangenaam interieur, vriendelijke bediening maar bovenal zeer lekker gegeten voor een zeer democratische prijs. Wij namen de Libanezza mix, een groot bord gevuld met tal van hapjes voor 14,95 euro. Soms verrassend maar altijd lekker, en, ... meer dan genoeg. TOP!

Datum van bezoek: juni 2019

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin hier heerlijk gegeten! Wij waren tot deze ervaring onbekend met de Libanese keuken, maar zijn nu fan. Het was allemaal heel smaakvol en je kon verschillende gerechtjes bestellen waardoor je veel kon proeven. De dame in de bediening was ook erg aardig en behulpzaam. Voor 2 personen waren wij 32 euro in totaal kwijt voor 1 gerecht p.p. en 1 drankje p.p.

Datum van bezoek: april 2019
15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed restaurant. Wat aan de kleine kant. Maar echt super aardige mensen met geweldig eten. Ik hoop hier zeker nog eens terug te komen geweldige falafel.

Datum van bezoek: april 2019
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We konden nog net een tafeltje voor 2 bemachtigen. Je zit dan ook wel een beetje krap. De bediening is behulpzaam, alert en vriendelijk. Het eten is erg smakelijk en vers bereid. Prijs/ kwaliteit ook prima

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie lekker wil eten voor een heel correcte prijs is hier aan het goede adres. Hoewel het midden in het historisch (en dus toeristisch) centrum ligt kom je hier zeker niet bedrogen uit. Ook de bediening is prima. Kortom, een absolute aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Libanezza bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Libanezza geweest? Deel je ervaringen!