“Lekker, vlakbij Grote Markt ”
Beoordeling van Ancien d'Anvers

Ancien d'Anvers
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.872 Restaurants in Antwerpen
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur, leuk terras. Lekkere gerechten, wachttijden beetje aan de lange kant.
Leuke plek voor een etentje met 2 of met vrienden

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in het centrum van Antwerpen! Veruit de lekkerste kip ooit al gegeten! #aanrader

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste maal hier gaan eten en het was een meevaller! We hebben het menu genomen. Heerlijk en ruim voldoende. De brochettes zijn geweldig en ook het dessert was heel lekker. Een mooie aanwinst in het centrum van Antwerpen.

17 augustus 2019 beoordeeld

Hier gegeten op een vrijdagavond. Het was druk en er stonden 3 man in de bediening. Resultaat was dat we lang moesten wachten op ons aperitief en wel een uur hebben gewacht op ons hoofdgerecht.
Eten is prima, we hadden de brochette van rundvlees en die is erg lekker. Portie vlees is ruim voldoende ( eerder te veel). Lekkere salades erbij en een goede bak frites.

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren gaan eten en telkens zeer lekker gegeten.top personeel.elke keer een topavond een echte aanrader als je in Antwerpen komt

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Ancien d'Anvers bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Ancien d'Anvers geweest? Deel je ervaringen!