Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, zo warm en chique ingericht, zeldzaam mooie suites, top bediening, super locatie, zeer beperkt aantal kamers, gezellige en mooie bar, ook een heerlijk restaurant. Absolute aanrader voor een weekendje weg!

Datum van verblijf: december 2018
AssitaD3, Eigenaar van Gulde Schoen Suitehotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2019

Beste Eefbla,

Van harte bedankt voor deze prachtige review, het doet ons ontzettend veel plezier dat u ervan genoten heeft.

Hopelijk mogen we u snel opnieuw verwelkomen in het hotel!

Met warme groeten,

Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel. Prachtige suites, gezellige bar, heel mooi restaurant, ontzettend aardig en attent personeel. Prachtige kerstsfeer en bar en ontbijt uitstekend verzorgd. Niveau van onze suite nr 5 was echt extreem goed!

Enige minpuntje vonden wij de wat minder gastvrije ontvangst bij het ontbijt, waarbij de sfeervolle tafels niet gebruikt mochten worden, verder alleen maar superlatieven.

Datum van verblijf: december 2018
AssitaD3, Eigenaar van Gulde Schoen Suitehotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Beste KE30LFM,

Van harte bedankt voor uw ontzettend aangename review, we hebben dit doorgegeven aan ons team, en gaan ons uiterste best doen onszelf te blijven verbeteren.

Hopelijk mogen we u snel opnieuw verwelkomen bij ons.

Prettige eindejaarsfeesten!

Beoordeeld op 3 december 2018 via mobiele applicatie

Super mooi hotel in hartje Antwerpen. Wij hadden suite 5 en alles klopte aan de kamer. Mooie badkamer en heerlijk groot bed. We waren blij dat het regenden dan konden we zonder excuus op de kamer blijven :-) absolute aanrader als je in Antwerpen verblijft.

Beste Michelle,

Het doet ons ontzettend veel plezier te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf.

Hopelijk mogen we u snel terug verwelkomen bij ons.

Prettige feesten alvast!

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Super gaaf hotel. Suites zijn top ingericht. Mooi ontbijt alles klopt. Personeel is zo service gericht. Echt toppers! Het restaurant is een aanrader. Wij hadden een menu voor 59 helemaal te gek. Alle kleine hapjes van de kaart zalig. Wijnen waren betaalbaar en erg lekker.

Datum van verblijf: september 2018
AssitaD3, Eigenaar van Gulde Schoen Suitehotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Geachte heer de Groot,

Van harte bedankt voor uw geweldige review! Dit is de reden waarom we zoveel van onze job houden! We hebben de commentaren doorgegeven aan het restaurant en de receptie, en danken jullie allemaal van harte. Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen, en dan zorgen we voor de meest geluiddichte Suite die we hebben ;-)

Het Gulde Schoen Team

Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi ingericht pand .

Stijlvol ingericht .

toffe bar .

leuk restaurant en lekker .
mooie borden en bestek.
Leuke muziek en niet te luid zodat je nog goed kan praten.
Top locatie in Antwerpen.
Goede bediening.

Datum van verblijf: april 2018
Assita D, Eigenaar van Gulde Schoen Suitehotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Beste Annemie,

Van harte bedankt voor deze fijne woorden! We hebben je feedback doorgegeven aan ons restaurant team, en we hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen bij ons.

Het Gulde Schoen team