“Indische sharing”
Beoordeling van Mission Masala

Mission Masala
Geclassificeerd als nr. 189 van 1.641 Restaurants in Antwerpen
17 maart 2020 beoordeeld

Ik ben hier voor de eerste keer gaan eten.
Het eten was echt lekker ,voor 2 personen zou ik 3 gerechten nemen.
Ik ben fan van de prawns en de taco's. Bij de kip tandoori miste ik een sausje.

Maar ik kom zeker nog eens terug. De smaken zijn net zoals op vakantie

Datum van bezoek: maart 2020

3 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, echt top smaken, mooie gerechtjes om te delen. En ook nog eens super lieve bediening. Ik wil meer Mission Masala!

Datum van bezoek: december 2019
12 januari 2020 beoordeeld

zo mooi en gezellig, heel prettige en hulpvaardige bediening.... en dan hebben we het nog niet over het eten gehad... Heerlijk! food for the soul.

Datum van bezoek: januari 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Indische ‘tapas’, lekkere cocktails en funky/vriendelijke bediening. Een beetje krap zitten maar dat maakt het ook wel authentiek.

Datum van bezoek: december 2019
21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Avondje op pad met de collega’s. Heerlijke gerechters om te delen! Voor ieder wat wils! Pikant, mild, vegitarisch,...
ook heerlijke cocktails.
Wel beperkte ruimte maar dat maakt het extra gezellig!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Mission Masala bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Mission Masala geweest? Deel je ervaringen!