Amy V
Zoetermeer, Nederland

Geweldig!

Beoordeling van Guesthouse Cabosse
5,0 van 5 bollen30 aug 2023 beoordeeld
Wij hebben echt de meest geweldige ervaring mogen hebben bij Guesthouse Cabosse. Het personeel is geweldig. De kamers zijn prachtig, net als de rest van het hotel. Heerlijke ontbeten en een geweldige spa! Tot slot een geweldige ervaring.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
2.5 km van Guesthouse Cabosse
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

De entree in Cabosse is overweldigend. Als we arriveren raken we overrompeld door de verfijning en een bijna oneindige oog voor detail en concept. Hier stap je een kunstwerk binnen. Maar hoe is het om te verblijven in een kunstwerk?

Het wordt een nacht waarin onze nachtrust ver te zoeken is vanwege een defect op de kamer (zie * onderin voor een toelichting).

De volgende ochtend meld ik dit euvel en eigenaar Filip gaat kijken op onze slaapkamer. Direct schiet hij in de verdediging. Gasten slapen hier namelijk altijd heerlijk. Ik wil toe naar een oplossing. Waarbij zijn eerste reactie is: misschien kunt u beter uitchecken.

We staan perplex. Met moeite biedt hij alsnog een andere kamer aan, maar heeft het vooral over de hoge schoonmaakkosten van een extra kamer en de hogere prijscategorie (omdat die kamer enkele m2 groter is).

Dit concept met vier slaapkamers, waar je feitelijk bij de eigenaar in huis slaapt, maakt een goede verstandhouding extra belangrijk. Dit is zijn eerste ‘hotel’ en een overnachting kost € 375-550. In dit premium segment hoop je dat ze voor je klaarstaan als er een probleem is. Het wordt ons duidelijk: je mag geen kritiek hebben op zijn kunstwerk. Doe je dat wel, dan word je de deur gewezen. Wat is hier gaande als iemand zo snel zo extreem reageert?

We voelen ons niet meer welkom, zelfs onveilig, en staan na één nacht weer buiten op straat. Een illusie armer en een paar honderd euro lichter. Het is het weekeinde waarop we 10 jaar getrouwd zijn en we enorm hadden uitkeken dit bij Cabosse te vieren. De pracht en praal hier blijken een dun laagje vernis.

Rond middernacht worden we wakker van de hitte. De airco trekt het niet en wat we ook proberen, we krijgen de kamer niet goed gekoeld. Daarbij is de airco onhandig dicht bij het gezicht geplaatst, waardoor het in een hardere stand vol in het gezicht blaast. Tevens slaat het apparaat soms op tilt en begint uit zichzelf soms heel hard en dan weer zacht te blazen. Ik ben hierdoor wakker tussen 00 - 04 uur.

Datum van verblijf: juni 2021
Guesthouse Cabosse, Owner van Guesthouse Cabosse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2021

Dag mijnheer
Knap dat u Cabosse beschrijft als een kunstwerk. Dit doet ons veel plezier. Het kunstwerk is slechts deel van een totale hospitality ervaring waar het Cabosse team dagelijks garant voor staat.
Dat is waarom we zoveel terugkerende gasten mogen verwelkomen bij Cabosse. Ook jullie hebben tijdens jullie bezoek aangegeven erg genoten te hebben van de accommodatie.

Zoals altijd staat het Cabosse team garant voor een aangenaam verblijf en goede nachtrust. Er wordt bij Cabosse gemiddeld gezien heel goed geslapen. Er is veel geïnvesteerd in super bedden en bedlinnen en het is er bovendien erg rustig.

Toen jullie gingen slapen werd het nummer van de receptie herhaald voor het geval jullie iets zouden tekort komen.

Mochten jullie bijgevolg ’s avonds of zelfs ’s nachts de receptie gebeld hebben om de bekommernis met de airco te melden kon er u met veel plezier een andere suite aangeboden worden.
Maar het liep enigszins anders: Pas de dag nadien om 10u 's morgens werd de eigenaar ‘ontboden’ op de kamer om een hele litanie te aanhoren. Dat u een gratis nacht wenst want dat u dit in gelijkaardige omstandigheden elders reeds bekomen had. Er werd toen voor de nacht die volgde een duurdere suite aan gelijke voorwaarden voorgesteld. Dit was echter onvoldoende voor jullie, waarop de vrijheid geboden werd om vervroegd uit te checken zonder kosten. De extra nacht werd ondanks onze reserveringsvoorwaarden niet aangerekend.
Na het afrekenen werd jullie nog een late check out toegestaan en hebben jullie nog deugddoend gerelaxt in de poolhouse en zwemvijver en aangegeven dat dit top was.

Eén en ander is vergelijkbaar met in een restaurant een haartje in uw gerecht vinden, dit pas melden nadat alles opgegeten is en dan bij de uitbater blijven aandringen om de rekening te laten vallen, zoniet volgt er een foute recensie.

Eerlijk was wel dat jullie ons hadden gewaarschuwd voor het geval er geen gratis overnachting zou gegeven worden. Dan zou er namelijk een slechte review volgen. Bij deze gebeurd. Erg jammer.
Tijdig melden van een bekommernis had jullie een goede nachtrust bezorgd en deze review kunnen besparen, maar dan maakten jullie uiteraard geen kans op een gratis rit.

We onthouden echter graag de lovende woorden.

Vriendelijke groeten
het Cabosse team

Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

We hebben een nachtje doorgebracht in dit prachtige hotel! Het is een prachtig hotel en super goede service!! Volledig rekening gehouden met glutenvrij dieet. We sliepen in de Thompson, een geweldige kamer

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Een fantastische nieuwe parel in Antwerpen! Eigenaars maken dit bezoek alleen maar beter... alle details van een 5sterren hotel, met de huiselijkheid van een B&B! Gewoon top. Wij komen zeker en vast terug.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Magnifieke locatie en inrichting, prachtige tuin, zwemvijver en terras. Mooie wijnbar met goeie selectie. Uitstekende high tea mogelijkheden in een oase van stijlvolle rust. Suites in hogere prijscategorie. Agente bediening .

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 februari 2018

Super leuke wijnbar.
Fantastische locatie: alles is vlakbij. Station op 20 min wandelen; maar ook het centrum is op 10-15 min wandelen.
De bediening is ook super en veel keuze. op
Het hotel is prachtig ingericht. Heerlijk om even weg te dromen.
Ik kom nog eens langs!
tot snel