“Verassend onbekend ... maar zeker de moeite waard”
Beoordeling van GILLIA smiles & pasta

GILLIA smiles & pasta
Geclassificeerd als nr. 91 van 1.866 Restaurants in Antwerpen
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten! Mooi concept en nog een beetje onbekend ... een absolute aanrader op het zuid met leuk gezellig terrasje achteraan!

Datum van bezoek: juli 2019

24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekkere volkoren pasta pesto. Je kan ook extra toppings kiezen. Vers, bio, aanrader. Keuze uit medium of large portie

Datum van bezoek: april 2019
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen een gezellig snelle hap in Gilia. Ik nam een pasta met kaassaus en pastinaak en mijn partner had een super lekkere pasta met black Angus. We genoten er beide van. De gerechten zijn duidelijk gemaakt met liefde en kwaliteitsvolle ingrediënten. Hierna leerde we de eigenaar kennen die even bij ons aan tafel kwam zitten. Het was lang geleden dak iemand tegenkwam die met zoveel passie over zijn producten sprak! Al bij al een geweldige ervaring!

Datum van bezoek: april 2019
26 maart 2019 beoordeeld

Wij hadden het geluk om deel te mogen nemen aan een tasting van Gillia.
Het gerecht dat we moesten testen was superlekker! Het was verfijnd, alle smaken zaten goed, er was niets op aan te merken.
Ik was met het gedacht naar daar te gaan om te testen, en dat, als het niet goed zou zijn ik het zeker zou zeggen, maar alles was werkelijk in orde.
Het begon al bij een warm ontvangst, zeer snel ons drinken gekregen en daarna een lekkere charcuterieschotel met spreads en broodjes.
Daarna volgde een heerlijk dessertje.
Dit alles in een zeer mooi pand, met mensen die u steeds goed op uw gemak willen doen voelen, en daar ook 100 % in slagen.
Wat hen voor mij ook in een hoger schuifje plaatst, is het feit dat men niet met de reguliere frisdranken werkt maar de mensen eens iets anders aanbied dan een Cola of een Fanta. Hier kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer gaan eten bij gillia in Antwerpen ! Je kan er verschillende soorten pasta’s kiezen met zelf de keuze om dingen aan toe te voegen. Zelf heb ik een pasta met Italiaans vlees genomen, zeer lekker gebakken met veel verschillende smaken in de saus ook! Een echte aanrader ! Ook de desserts vielen heel erg in de smaak ! Ook is er aan de allerkleinsten gedacht, ons zoontje van 1.5 jaar kon mee genieten van een spaghetti met balletjes !

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die GILLIA smiles & pasta bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In GILLIA smiles & pasta geweest? Deel je ervaringen!