TripAdvisor

Beoordeling van An Nam

An Nam
Geclassificeerd als nr. 928 van 1.891 Restaurants in Antwerpen
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel lekker, niet echt Vietnamese hoe ik t ken maar weerkelijk lekker! Geit curry of weenden schotel echt mmmmmmm

Datum van bezoek: augustus 2019

18 juli 2019 beoordeeld

Met vier personen hebben wij hier gegeten. Het restaurant beschikt over een poort, een binnen restaurant en een terras aan de achterkant. Heerlijk rustig. De kaart was uitgebreid en voor iedereen een mooie keuze. De bediening was vriendelijk en de prijzen ok. Jammer was dat niet alle producten zelf gemaakt waren, zoals de loempia's. Daar is zeker winst op te behalen.

Datum van bezoek: juli 2019
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Vietnamees restaurant ligt in het oude centrum van Antwerpen, en is ruim opgezet (in tegenstelling tot vele andere restaurants).
Het was er vrij rustig (4 tafels bezet - 20.00 uur).
De bediening kwam wat onwennig over...
Als voorgerecht hebben we de medium-mix besteld, assortiment van div. voorgerechten, dit was prima en ruim voldoende.
Het hoofdgerecht: de gebakken rijst met kip, dit was erg smaakvol en ruim voldoende!
Prijs klasse: €€

Datum van bezoek: mei 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte kwalitieit van het voedsel, veel te lang wachten, eten was te duur en te weinig en hygiene was ook al niet bedt. kortom gewoon niet komen!

Datum van bezoek: maart 2019
13 september 2018 beoordeeld

Met een vriend komen eten op een dag in de week. Niemand anders in het restaurant en dus hadden we een prima bediening! Het eten was ruim voldoende, maar niet echt top. Voor die prijs mag je dat ook niet verwachten. Het is zeker de moeite voor RES-ers. Waar kan je nog gaan eten voor 15 € pp (voorgerecht inbegrepen!)?
Voorts een leuk restaurant met een mooi decor.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die An Nam bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In An Nam geweest? Deel je ervaringen!