“Sfeer ten top!”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 157 van 1.613 Restaurants in Antwerpen
5 weken geleden beoordeeld

Een etentje bij Elsie is altijd gezellig! Je wordt onmiddellijk met enthousiasme en een lach door Elsie ontvangen en krijgt een woordje uitleg over de manier van eten; dit doen ze in Ethiopië en Eritrea namelijk met de handen! Hierdoor is de sfeer lekker los. Vraag na je eten zeker om de traditionele koffie, een goede afsluiter na een heerlijke, verse maaltijd. Hier komen we graag terug!

7 juli 2020 beoordeeld

Elsie is een geweldige kok en een geweldige madam, als buurvrouw altijd goedlachs en vriendelijk! Het eten is vers en gewoonweg supergoed. Met de schotel voor meerdere personen eet je gezellig samen van één schotel en pak zeker een koffietje op het einde om de avond compleet te maken, je zal achteraf snappen waarom. Gezellig terras en ook binnen blijft ze innoveren om het authentiek te houden + is het proper. 5 sterren zijn hier op z'n plaats.

7 juli 2020 beoordeeld

Niet de eerste keer dat we hier waren en zeker niet de laatste!

Superlekker, gezellig, warm ontvangen! Voor de veggie's en vegans is er ook een lekkere schotel, waar wij deze keer van hebben geproefd! Het eten, de koffie op traditionele wijze en Elsie's warme ontvangst zijn het ideale recept voor een gezellig avondje in Antwerpen.

P.s.: de optie om met je handen te eten is ook een heel leuk pluspunt;).

31 mei 2020 beoordeeld

Super lekker zoizo mijn lievelingseten ik ga zeker vaker komen ze is ook heel aardig mooi restaurant

Datum van bezoek: mei 2020
31 mei 2020 beoordeeld

Zeker een aanrader we komen vaak bij Elsie eten onverstelbaar ik bewonder het kon ik maar zo koken ik ga me vrienden informeren
GA zo door elsie

Datum van bezoek: mei 2020

Reizigers die Elsie's Ethiopisch en Eritrees eethuis Antwerpen bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Elsie's Ethiopisch en Eritrees eethuis Antwerpen geweest? Deel je ervaringen!