“Uitstekend! Rustige zaak, vriendelijk personeel en goed eten!”
Beoordeling van Boston Steak House

Boston Steak House
Geclassificeerd als nr. 337 van 1.605 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 december 2017 beoordeeld

Rustige zaak, geen disco! Goed eten, alleen wees serveerster erop dat er bij gerecht boontjes werden geserveerd. Toen alles op tafel kwam, geen boontjes. Zou nog bereid gaan worden. Bleek helaas wat slap spul uit de magnetron en pas nadat de helft van de maaltijd al genuttigd was, jammer! Graag meer soorten groenten en dan beter bereid.

24 oktober 2017 beoordeeld

Na bezoekje aan de dierentuin, gaan eten in dit restaurant. De ontvangst was zeer vriendelijk. Eén kleinkind verkoos ribbetjes, die naar haar gezegde: heel lekker waren, ander kleinkind heeft een stevige rumpsteak genomen, ik had gegrilde kip met sla, kortom een zeer geslaagd etentje. De porties waren ruim genoeg, het was er zeer gezellig en warm, en de glimlach van het personeel maakte als afsluiter van onze zondag, een zeer geslaagd dagje. Pluimpje voor de ganse crew.

1 oktober 2017 beoordeeld

Gisteren gegeten in Boston steakhouse Antwerpen samen met mijn Vrouw. Mijn Vrouw had spareribs die die smakeloos waren. Ik had gebakken zalm die wel goed was maar de salade die er bij lag , sloeg echt nergens op. Een paar blaadjes droge sla met een klein beetje dressing. Niet eens komkommer , geraspte wortel en stukjes tomaat erbij. Ik vroeg waarom dat zo was. Krijg ik als antwoord dat dat standaard is. Verder nog een naar riool ruikend restaurant als Je toevallig bij de trap gaat zitten die naar de toiletten gaat. Niet fris!!! Persoonlijk vond ik de serveerster ook niet erg vriendelijk. Al met al , geen fijne ervaring

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na en dag in de stad daar gegeten erg gast vrij en lekker gegeten personeel zeer vriendelijk. Goeie portie aan eten niks anders dan lof prijs verhouding is daar redelijk

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Na een blik op de kaart besloten geen voorgerecht te nemen maar genoeg ruimte te laten voor dessert. Cocktails heerlijk zowel de alcoholische als non alcoholische variant. Prima hoeveelheden en medium is ook medium gebakken. Beleefde bediening (zoals dat is in België) maar tussendoor vragen of alles naar wens was had gemogen. Ruimte voor dessert was goede keus. Deze was heerlijk. Goede prijs-kwaliteit.
Interieur was wat aan de donkere kant (zeker met rug naar buiten) maar sfeervol. Wc's schoon met spiegels leuke toevoeging in de handwasruimte ( tijd klein onderin geprojecteerd) geen idee heren of dat bij jullie ook zo is :-)

Reizigers die Boston Steak House bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Boston Steak House geweest? Deel je ervaringen!