TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk gegeten en gezellige atmosfeer”
Beoordeling van De Pottekijker

De Pottekijker
Geclassificeerd als nr. 40 van 1.890 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Barbecue, Belgisch, Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechtjes, goed bereidt. Bediening is uiterst vriendelijk. Gezellige atmosfeer. Reden om snel terug te komen.

Datum van bezoek: oktober 2019

26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we gereserveerd want meerdere mensen die op de bonnefooi binnenkwamen, moesten ergens anders gaan eten.
Het eten is lekker en de prijs-kwaliteit verhouding is prima.
In het centrum van Antwerpen zijn veel restaurants en we hebben ze zeker nog niet allemaal uitgeprobeerd, maar De Pottekijker is zeker een van de betere.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

We gaan er regelmatig eten en zijn steeds tevreden over de toffe bediening en de lekkere gerechten..
We hebben vrienden uit het Brusselse die enkel daar willen gaan eten als ze bij ons op bezoek komen omdat het eten zo lekker is.

Datum van bezoek: mei 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Als je eens lekker wil eten in Antwerpen zoek dan niet te ver de pottenkijker hebben ze alles wat je hart lust of je maag haha. Het was de steak van men levenikwou hem blue wouwen dat sausje en ze hebben echt een ruime keuze je zal je vingertoppen aflliken en dst niet alleen en gezellige sfeer dus ga en geniet als honger heb en in antwerpen ben ik denk dat ze sluiten om 22u go ho

Datum van bezoek: juli 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Het is een klein maar erg gezellig restaurant. Het kan er soms wel warm worden dus best iets luchtig aandoen. Het eten voor die prijs is super ! Hier weggaan met honger is onmogelijk. Vooral de vissoep als voorgerecht is top ! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die De Pottekijker bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In De Pottekijker geweest? Deel je ervaringen!