“zeer gastvrij”

Keukens: Barbecue, Belgisch, Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 november 2017 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd . En dan zo n tafel zoeken valt niet mee . Maar bij de Pottekijker werd gewoon een gereserveerde tafel voor 5 leeg gemaakt voor ons 2 tjes . En dus lekker gegeten . Heel lekker en eigenlijk teveel . En met ruim tijd om plaats te maken voor de gereserveerde 5 mensen. En vriendelijke bediening . Geen gestress

12 november 2017 beoordeeld

Lekker, gezellige, vriendelijke bediening... vooral voor mensen die van vlees houden, vooral de mix gril is een topper en je zal niet met honger naar buiten gaan. Maar ook de vis was dik in orde. Het restaurant is wat klein en de tafels staan wat dicht op elkaar, maar dit maakt het ook gezellig. We hebben een leuke avond gehad en zijn zeker nog eens van plan om nog een terug te komen.

8 november 2017 beoordeeld

Enorm gezellig restaurantje in het hart van Antwerpen. De steak met pepersaus is een echte aanrader, hemels! Ook zeer goede prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2017
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zeer lekker gegeten voor een zeer correcte prijs. Restaurant is niet zo heel groot, dus reserveren is de boodschap, ook in de week.
Wij zaten boven met 4 aan de enige ronde tafel.
De porties zijn meer dan voldoende, voorgerecht is niet echt nodig. Ook zeer lekkere frietjes. Wij hebben met zijn allen vlees gegeten, steak, entrecôte, lamsoren de mixer grill, alles top!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor dit leuke restaurant gevonden, voor een vriendinnenweekend in Antwerpen. Wat een leuk, klein restaurant met heerlijk eten! Grote porties, houd hier rekening mee als je niet zo'n grote eter bent. De kip was heerlijk mals en de tournedos ook perfect! Al met al een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die De Pottekijker bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In De Pottekijker geweest? Deel je ervaringen!