MichelM_Delft
Delft, Nederland

Perfecte locatie als je met trein reist

4,0 van 5 bollen14 jan 2024 beoordeeld
Het hotel ligt namelijk direct naast station Antwerpen Centraal. Personeel is zeer vriendelijk en klantgericht. Helaas had onze kamer een "connecting door" naar de kamer ernaast. Ik vond dat niet prettig, omdat het toch gehorig is. Omdat het hotel vol was, was er niets aan te doen. Wel kregen we een gratis drankje in de bar. De kamer zelf was prima, fijne bedden en goede badkamer. Het ontbijt was goed.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Radissonhotels.com
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 12 januari 2024

Je komt het centraal station uit, steekt de straat over en je bent al in het hotel. We waren er rond de middag maar we kregen direct al een kamer. Check-in heel vlot, kamer (224) heel ruim, grote badkamer, dubbel bed groot en voorzien van goede matras en hoofdkussens, safe aanwezig en voldoende stopcontacten voor opladers. Waterkoker en koffie en thee voorzien op de kamer. Een ruime kast voor kleding is eveneens aanwezig. Ontbijt iets aan de karige kant, maar ruim voldoende.
Het hotel ligt onmiddellijk bij bus- en tramhalte (gemakkelijk als je een optreden in het Sportpaleis wil bijwonen).

Kamertip: Ideaal gelegen als je een optreden voorzien hebt in bvb het Sportpaleis.
Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 30 december 2023 via mobiele applicatie

Er was een bediening in de kamer dus wij hadden die aangezet op 18graden aangezien het 22,5 graad was en dat is voor ons te warm om te kunnen slapen. Thermostaat alles geprobeerd maar deed het niet. We wilden ook niet dat er snachts iemand je kamer opkomt dus slecht, weinig geslapen omdat het 23 graden was.
S.orgens bij de receptie aangegeven en de receptioniste zei dat ze dat alleen aanpassen als er iets wordt gezegd/geklaagd en dat ze dat op afstand kunnen doen. Wat is dat voor slechte besparing om alleen iets te willen oplossen als je erover gaat klagen. Dit is duidelijke verkeerde energiebesparing wat het hotel doet. Je verwacht toch gewoon een werkende temperatuur regeling in je kamer waar je 150euro voor moet betalen???

Kamertip: Blijkbaar moet je eerst klagen en dan zetten ze je thermostaat pas aan dat hij werkt......
Datum van verblijf: december 2023
Kelvin Amuh, Guest Services / Front Office van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2024

Beste 442heleenk,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in Hampton by Hilton Antwerp Central Station en voor het invullen van onze gasten enquête.

Wij betreuren het dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest, vanwege de kamertemperatuur.
Het is inderdaad vervelend om dit mee te maken en vooral 's nachts.
Uw feedback hebben wij in acht genomen en de nodige acties ondernomen om deze te voorkomen voorkomen bij een volgend verblijf of een volgende gast.

Namens het gehele team bied ik mijn excuses aan voor de miscommunicatie van ons kant hieromtrent.
Onze Airco/verwarming systeem wordt standaard op winterstand gezet tijdens de wintermaanden en blaast dus enkel warm lucht. Deze is echter niet om energie te besparen want verwarming gebruikt juiste meer energie.
Met uw feedback hebben wij contact opgenomen met onze verwarming/airco systeem beheerder om te zien of de mogelijkheid is om te zorgen dat elke kamer zelf volledig individueel via de thermostaat bepaald of ze liever verwarming willen of airco, het geheel jaar lang, zonder rekening te houden of het een wintermaand is een zomermaand. Hier wordt er momenteel nagekeken rekening houden met de invloed op de centrale verwarming/airco units

De betrokken collega en de reste van het team zijn ook opnieuw geinformeerd hieromtrent om verdere miscommunicatie te vermijden

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenamer en vooral goede nachtrust bij ons

Voor verdere vragen en assistentie, aarzel niet om ons te contacteren.

met vriendelijke groet,
Kelvin Amuh
Hotel Manager

Beoordeeld op 29 september 2023

Ideaal gelegen voor iemand die met de train van/naar Antwerpen reist. Modern, comfortabel en gratis ontbijt. Ik heb rustig geslapen ondanks de ligging in het midden van de stad. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2023

Beste heer Pilet,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij ons!

We zijn blij om te horen dat ons hotel u goed is bevallen.

We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in de toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Team Hampton by Hilton!

Beoordeeld op 11 augustus 2023

We zijn met de trein gearriveerd en hadden niet verwacht dat het hotel zo dichtbij het Station gesitueerd was. We hebben weinig gemerkt van de (geluids)drukte die je zou verwachten bij het station. Tevens mooie kamers en lekker goed verzorgd ontbijt. Toppie hotel. Doen we nog eens over.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2023

Beste avandendugen2,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons.
Wij zijn verheugd te vernemen dat Hampton by Hilton Antwerp Central Station aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u zeer tevreden was met uw verblijf.

Inmiddels kijken wij ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen voor een hopelijk 10/10 verblijf bij ons.

met vriendelijke groet

Kelvin
Operations Manager

Beoordeeld op 31 mei 2023

Wat een fantastisch hotel en het personeel is nog fantastischer!
Het inchecken verliep snel en soepel met een heel vriendelijke medewerker. De kamer met alles erop en eraan was tiptop in orde! Het ontbijt is smaakvol en zeer uitgebreid voor een ieder wat wils.
Toen we erachter kwamen dat de temperatuur in de kamer via de receptie geregeld kon worden, hebben we dat gedaan, want wij vonden het iets te warm op dat moment.
Al met al een voortreffelijke ervaring die mijn kind en ik hadden.
De locatie is ook aantrekkelijk want centraal gelegen naast het station en op loopafstand van de ZOO Antwerpen.
Als we weer naar Antwerpen komen, proberen we dit hotel weer te boeken.

Datum van verblijf: april 2023
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2023

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik ben verheugd om uw algemeen goede scores te zien die aangeven dat u tevreden was en dat u genoten heeft van uw verblijf.

Nogmaals bedankt voor uw mooie score en we hopen dat we in de toekomst u vaker terug van harte mogen verwelkomen.

Namens ons gehele team wens ik u een mooie dag toe.

Hartelijke groeten,

Dhr. Lesley Middleton