Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hampton
US$ 114
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 114
Booking.comUS$ 114
PricelineUS$ 114
Hotels.comUS$ 114
TravelocityUS$ 114
EtripUS$ 119
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (459)
Beoordelingen filteren
459 resultaten
Waardering van reizigers
255
157
26
11
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
255
157
26
11
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 459 beoordelingen
Beoordeeld op 17 januari 2022

Het verblijf was op zich prima. Echter hadden we ‘s ochtends geen warm water in de douche waardoor we beiden niet hebben kunnen douchen. Erg teleurstellend!
Bij het uitschenken hebben we dit gemeld maar zijn nergens in gecompenseerd.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank odettet166
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022
Google-vertaling

Dear Odette,

Many thanks for taking the time to review us and staying with us ! We apologize for this inconvenience you had to experience with the water and rest assured that our technician is working on it.
We do hope to be able to welcome you again soon and improve your overall impression about the hotel !
Kindest Regards,
Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2022

Het onthaal was zeer aangenaam en vriendelijk. De kamer met twee king-size bedden was perfect voor ons gezin met twee kinderen. Alles was zeer netjes en proper. We mochten ontbijten op de kamer wat zeer aangenaam was. De ligging van het hotel is gewoon perfect.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
1  Bedank cwaube856657
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022
Google-vertaling

Dear guest,

Many thanks for staying with us and taking the time to review us ! We are happy that you have taken the time to enjoy the hotel and the breakfast in the room. Our team is working hard to be able to make everyone feel welcome and we are happy to see such a positive feedback !
Looking forward to welcoming you again in 2022!
Kindest Regards,
Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2022

Uitstekend hotel , mooie kamers , schoon en ruim genoeg.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt voldoet aan ieders wens, ruim voldoende keuze van goede kwaliteit.
Zeer centraal gelegen en parkeergelegenheid om de hoek.
Een aanrader voor en verblijf in Antwerpen.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
1  Bedank Chiel B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022
Google-vertaling

Dear Chiel,

We are so happy to hear that you have experienced Antwerp in the best Hampton way and we are grateful for feedback like this ! Our team is working hard to help you have a memorable stay and we cannot wait to see you again in 2022!
Kindest Regards,

Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 januari 2022

Wij waren er in de drukste week van het jaar dat was te merken aan één dame van de receptie. Kortaf en niet vriendelijk. De heren van de receptie daarin tegen waren erg vriendelijk! Verder bedden zijn top, Kamers schoon en prima. Ontbijt was ook super, ruime keus! 2 fijne nachtjes gehad

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
1  Bedank anoniemvoortripa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022
Google-vertaling

Dear guest,

We are so happy to hear that you have enjoyed your stay and that you had a good night of sleep ! We really care about each and every guest and we cannot wait to see you again in 2022 in order for you to make some more memories!
Wishing you a great rest of the week!
Kindest Regards,
Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 januari 2022

Prima hotel voor een overnachting. Douche was alleen koud, dit was niet fijn. Ontbijt was goed, goed gelegen, gastvrij personeel, parkeren bij het hotel was even zoeken, maar na een telefoontje was dit ook duidelijk.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank koen810
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2022
Google-vertaling

Dear Mr. Koen,

Many thanks for staying with us and for taking the time to review us ! We are sorry to hear that you have rated our service with a 2 stars as this is not our Hamptonality style.We care about our standards and guest experience, so thank you for your feedback so that we could keep improving.
We hope to be able to welcome you again soon and improve your overall experience!
Wishing you a great week,
Kindest Regards,
Ilinca Dumitrescu
Cluster Sales Executive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken