Beoordeeld op 10 maart 2020

Rudolph deed de reservering telefonisch, alles was prima geregeld, Daan deed de check in keurig en gaf ook allerlei informatie over locaties van events ( Darklands ).
De kamer was geweldig met een mooi uitzicht en comfortabel bed ( #514) plus de extra kussens die we telefonisch bestelden kwamen snel. De check out mocht om 14.00 en de koffers werden netjes opgeslagen voor vertrek met de trein om 21.00 ( aan de overkant CS), volgende keer zeker weer dit hotel, Peter en Igar

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Goed hotel, direct aan centraal station, ideaal. Ruime schone kamers. Goede bedden!
Uitgebreid ontbijt met voor i3dereen iets te kiezen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goede internetverbinding in je kamer

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Beoordeeld op 1 maart 2020

Het Hotel is gelegen aan het Centraal Station en op wandelafstand van het centrum en alle grote musea.
Ook het openbaar vervoer is zeer dicht bij.
Het hotel zelf heeft ruime moderne kamers met alle comfort voorzien. Ook het ontbijt is prima en heeft een ruime keuze. Kortom een aanrader voor een citytrip naar Antwerpen, zeker voor mensen die met de trein komen.

Beoordeeld op 10 februari 2020

Net hotel centraal gelegen.
Personeel zeer vriendelijk. Het gratis ontbijt was zeer goed. Ruime keuze. DDe kamers zijn zeer netjes en schoon. Alleen de bedden zijn iets te hard. Gratis WiFi is ook helemaal goed

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
LindaH7067, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Hartelijk dank voor het kiezen van Hampton by Hilton Antwerp Central Station en de positieve review over uw verblijf. Erg leuk om te horen dat u heeft genoten, alleen jammer dat de bedden voor u aan de harde kant waren.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Beoordeeld op 10 februari 2020

We werden heel vriendelijk ontvangen in het hotel. De kamers waren ver vooruit klaar zodat we vroeger dan voorzien konden inchecken. Op de kamers is alles wat je nodig hebt zoals haardroger, strijkijzer en strijkplank.
Ook voorzien van heel stille Airco en grote TV en gratis WIFI.
Gratis Fitnessruimte ook die 24/7 te bereiken is met je badge.
Het ontbijt was lekker en uitgebreid.
De kamers liggen vlak aan het station en midden in de kern, doch zijn het heel stille kamers.

Kamertip: Er zijn extra grote kamers beschikbaar voor minder validen.