Beoordeeld op 11 maart 2019

Vriendelijk en vlot personeel. Het gratis ontbijt is tip-top in orde. Zeer uitgebreid en lekker. De ligging is ideaal, aan de ingang van het station van Antwerpen, tegen de winkelstraat Meir. Geen last van lawaai, zelfs bijna niet van de naaste buren.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
SandrineV635, Marie Van Hulle van Hampton by Hilton Antwerp Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en het delen van uw ervaringen in ons hotel! Goed te horen dat u van u kamer en het ontbijt heeft genoten. Het is ook leuk om te horen dat de ligging van ons hotel jullie bevallen is. Wij kijken er nogmaals naar uit jullie opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met Gastvrije groet,

Beoordeeld op 9 maart 2019

Wederom een overnachting gemaakt in Antwerpen, Hampton by Hilton, vlakbij Station, centraal gelegen. Prima royale kamer, goed ontbijtbuffet. In nabijheid zijn er parkeergarages. Kortom goede uitvalsbasis

Datum van verblijf: maart 2019

Dank u wel voor u positieve review en u recent verblijf in ons hotel. Het is leuk om te horen dat alles naar wens was voor jullie. Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 26 februari 2019

Prima, ruime en nette kamers op een strategisch handige ligging bij Station, taxi's en vlak aan de Keizerlei. Goede uitvalsbasis voor stadsbezoek, winkelen en meer zoals bezoek aan de Antwerpse Dierentuin.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton

Hartelijk dank voor jullie positieve review en recente verblijf in ons hotel. Goed te horen dat de hotel kamer naar wens was. Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 23 februari 2019

Prima verzorgd hotel, schone en geluiddichte kamers. Heerlijke grote eenpersoonsbedden.
Tegenover centraal station, ideaal voor als je met de trein reist.
Perfecte ligging om de stad te verkennen. Diverse musea en de Zoo op loopafstand.
Winkelgebied om de hoek.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton

Dank u wel voor u positieve review en dat het verblijf in ons hotel is mee gevallen voor jullie. Wij kijken er enorm naar uit om jullie nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
Team Hampton By Hilton Antwerp Central Station

Beoordeeld op 19 februari 2019

Prima hotel gelegen in de diamantwijk recht tegenover het station. De kamers en het ontbijt (gratis) zijn prima. Vanuit het hotel stap je direct de winkelstraat op en wandelt in 1 rechte lijn naar het centrum en de Grote Markt. Nadelig was de afrekening met reserveringen op de credicard.

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en het delen van uw ervaringen in ons hotel. Goed om te horen dat u van de locatie heeft genoten en wij hopen u in de toekomst nog is te mogen verwelkomen in ons hotel.