Beoordeeld op 9 maart 2019

Wederom een overnachting gemaakt in Antwerpen, Hampton by Hilton, vlakbij Station, centraal gelegen. Prima royale kamer, goed ontbijtbuffet. In nabijheid zijn er parkeergarages. Kortom goede uitvalsbasis

Datum van verblijf: maart 2019
SandrineV635, Marie Van Hulle van Hampton by Hilton Antwerp Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank u wel voor u positieve review en u recent verblijf in ons hotel. Het is leuk om te horen dat alles naar wens was voor jullie. Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 26 februari 2019

Prima, ruime en nette kamers op een strategisch handige ligging bij Station, taxi's en vlak aan de Keizerlei. Goede uitvalsbasis voor stadsbezoek, winkelen en meer zoals bezoek aan de Antwerpse Dierentuin.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton

Hartelijk dank voor jullie positieve review en recente verblijf in ons hotel. Goed te horen dat de hotel kamer naar wens was. Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 23 februari 2019

Prima verzorgd hotel, schone en geluiddichte kamers. Heerlijke grote eenpersoonsbedden.
Tegenover centraal station, ideaal voor als je met de trein reist.
Perfecte ligging om de stad te verkennen. Diverse musea en de Zoo op loopafstand.
Winkelgebied om de hoek.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton

Dank u wel voor u positieve review en dat het verblijf in ons hotel is mee gevallen voor jullie. Wij kijken er enorm naar uit om jullie nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
Team Hampton By Hilton Antwerp Central Station

Beoordeeld op 19 februari 2019

Prima hotel gelegen in de diamantwijk recht tegenover het station. De kamers en het ontbijt (gratis) zijn prima. Vanuit het hotel stap je direct de winkelstraat op en wandelt in 1 rechte lijn naar het centrum en de Grote Markt. Nadelig was de afrekening met reserveringen op de credicard.

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en het delen van uw ervaringen in ons hotel. Goed om te horen dat u van de locatie heeft genoten en wij hopen u in de toekomst nog is te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 19 februari 2019

We hadden mooie kamers, bij het ontbijt behoorlijke wachtrijen vooral op zondag. De badkamers hadden soms geen druk en af en toe ook geen wam water bij het douchen. Wij hadden twee kamers met een verbindingsdeur. Mijn dochter zit in een rolstoel en de kamer voldeed goed voor haar. Hij was goed aangepast alleen de toiletpot staat ver van de muur af. Verder zeer vriendelijk personeel

Beste Gosse,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in ons hotel en voor de leuke feedback. Over het probleem in de badkamers zijn we al op e hoogte gesteld en proberen we zo snel mogelijk dit probleem te verhelpen.

Wat betreft de drukte tijdens het ontbijt heeft u gelijk dat het op sommige dagen met name de zondagen het erg druk kan zijn, wij proberen de gasten hier zo goed mogelijk over te informeren en dit te organiseren om de drukte zoveel mogelijk te spreiden. Onze excuses hiervoor dat dit op deze dag niet gelukt is.

We proberen zoveel mogelijk rekening te houden et de wensen van de gasten. helaas lukt dit niet altijd, maar toch bedankt voor uw feedback. En we hopen jullie nog is te mogen verwelkomen in ons hotel.