Opslaan

Beoordeeld op 21 juli 2019
Henri P
Merksem, België
Belachelijk

Niet voor te stellen hoe zoiets nog getolereerd word in een land als België. Op deze markt is ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
RobbieRijk
Antwerpen, België
Lees alle 18 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf 38,17 US$
vanaf 16,70 US$
vanaf 34,10 US$
Antwerp Bike Tours
81 beoordelingen
vanaf 31,11 US$
Beoordeeld op 26 juli 2020

De Vogelenmarkt is geen schim meer van de markt die het eens was. Het aantal kramen is 'uitgerekt' over de beschikbare ruimte. Gewoon meer van hetzelfde, onderscheidt zich in niets van andere markten. 'Vroegah' de moeite waard om even de grens over te gaan op zondagmorgen, maar dat is anno 2020 tijdverspilling....

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 17 september 2019

Met 3 standwerkers op de Graanmarkt met gevogelte & pluimvee en nog een grote wagen met dieren benodigdheden is het gedaan en de 'Vogelenmarkt' van weleer is niet Meer ! Dan is er nog de Exotische markt op het theaterplein voor de teleurgestelde toerist die er via een publiciteitsstunt naar toe gelokt is. De vele terrasjes rondom de markt leuk als het zonnetje schijnt bij aangename temperaturen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

Werkelijk totaal niks met een echte markt te maken ,,,,,eettentje eettentje eettentje en een paar gewone kramen,,,,valt erg tegen;

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019

De traditionele vogeltjesmarkt is wat ons betreft niet heel interessant.
Aaneenschakeling van stands die allerhande troep aan de man proberen te brengen.
Maar ........... gelukkig was ons aanbevolen om op zoek te gaan naar de stand van Kaas muisje. Die hebben wij gelukkig gevonden. Hier kun je cava's en andere wijnen bestellen, met daarbij ook kaasplankjes, oesters en andere lekkere hapjes.
Wij waren er op zondag rond het middag uur en het was er al erg druk met een fantastische sfeer. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

De markt op zich is een beetje vergane glorie maar samen met de prachtige stad Antwerpen heel leuk om een dagtochtje van te maken. Heel makkelijk te doen met de trein

Datum van activiteit: mei 2019