TripAdvisor

“fantastisch lekker”
Beoordeling van Livelli

Livelli
Geclassificeerd als nr. 8 van 1.875 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Livelli, ofwel Italiaans voor "laagjes", maakt voor u de lekkerste lasagna! We vertrekken van graan, malen dit ter plaatse tot bloem en persen dan onze lasagnevellen. Tevens kan u bij ons terecht voor een bordje verse charcuterie of huisgemaakte desserts. Afsluiten kan met homemade limoncello
12 september 2019 beoordeeld

Livelli is een heel leuk ingericht restaurantje, uitgebaat door papa, zoon en mama. Het eten was heeeeeel lekker. Hartelijk palletje met charcuterie, olijfjes en parmesan. Daarna lekker bolletje zelfgemaakte sorbet. Dan verse lasagne, van A tot Z en met liefde gemaakt door de papa. Geen alledaagse lasagne, maar keuze uit een 5-tal eigen creaties. Fantastisch verrast geweest. Daarna alweer genoten van een lekker, zelf gemaakt dessert en zelfgemaakte limoncello. De zoon doet de zaal voortreffelijk! Toffe, beleefde, gemanierde, lieve jongen! Wij komen zeker terug met een eigen creatie van mijn limoncello :-))

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een enorm fijne avond gehad. Een gezellig restaurantje, lasagnes om u tegen te zeggen maar bovenal fantastische bediening. Dit restaurant werd duidelijk gerund door mensen met passie en dit voelde wij ook. Livelli is een totaalervaring! Op het einde van de avond morste de ober limoncello op mijn broek, helemaal geen probleem. Bovendien was het ook nog eens druk en stond hij er alleen voor. Nadat we vertrokken waren heeft hij nog eens gebeld om te vragen of hij de kosten niet moest betalen voor de vuile broek. We apprecieerde dit gebaar enorm, ook al was dit natuurlijk helemaal niet nodig. Een grote pluim voor de bediening, we komen zeker terug!

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Social Deal leren kennen. Super. Beste lasagna ever evenals de bijpassende slaatjes. Topkwaliteit. Vriendelijke bediening. Familierestaurant. Vader in de keuken. Supervriendelijke zoon in de bediening. Hier kom ik zeker terug.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk concept en aardige bediening. Zowel de lasagne als de salade was heerlijk! Daarnaast heeft het restaurant een sfeervol interieur.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Leuke kleine zaak met gezellig terrasje aan. Heel vriendelijke bediening. Voorgerechtje was een tapas plankje, lekker en mooi gepresenteerd . Het hoofdgerecht uiteraard lasagna Tandoori, zoooo lekker! Met bijhorend slaatje, alles met kwalitatieve producten en oog voor detail. Ook de desserts waren lekker maar the main reason to go zijn toch wel de ( grote ) lasagna’s. Aanwinst voor Antwerpen!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Livelli bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Livelli geweest? Deel je ervaringen!