“Wij komen terug!”
Beoordeling van Livelli

Livelli
Geclassificeerd als nr. 17 van 1.660 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Livelli, ofwel Italiaans voor "laagjes", maakt voor u de lekkerste lasagna! We vertrekken van graan, malen dit ter plaatse tot bloem en persen dan onze lasagnevellen. Tevens kan u bij ons terecht voor een bordje verse charcuterie of huisgemaakte desserts. Afsluiten kan met homemade limoncello
5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie om wat uit de zon te eten. En wat hebben we lekker gegeten en gedronken! Wij komen terug!

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor iedereen, maar als je eens iets anders wilt dan een standaard brasserie met teveel keuze op de kaart is dit een aanrader. Klein, gezellig restaurantje. Zeer vriendelijke bediening. Kleine kaart, 3 à 4 keuzes in hoofdgerecht (enkel lasagne) maar zooooooo lekker! Alles wordt vers gemaakt. Dus wie eens iets anders wil, ga zeker eens naar Livelli!

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absoluut geweldig restaurant met een fantastische chef en een enthousiaste eigenaar. Verrassend is dat ondanks zijn jong ogend uiterlijk, de eigenaar zijn producten perfect kent én zelfs vorige bezoekers herkend. Misschien niet zó erg speciaal, wel als hij nog weet wanneer de mensen ongeveer zijn geweest en zelfs wat hun bestelling was.
Kleine kaart? Klopt, maar wil je versheid of een gamma aan ontdooide crap? Geef mij dan maar de versheid die vandaag mijn smaakpapillen mocht strelen.
Enkel lasagne? Klopt, het is dan ook een lasagnerie en niks anders. Bij de bakker verwacht ik ook geen fiets te kunnen kopen.
Conclusie: het was absoluut heerlijk van het extraatje vooraf tot en met de koffie. Felicitaties aan de eigenaar om zulk een concept uit te werken en hulde aan de chef voor zijn creaties.
Ik raad Livelli ten sterkste aan!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten van onze mooi opgemaakte borden en goede (grote) porties! De bediening vloog over de vloer om iedereen met dezelfde snelheid, gastvrijheid en gezelligheid te bedienen. Zeker een aanrader!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, vriendelijke bediening. Heel beperkte kaart, maar je prpeft de versheid van de producten. We keren er zeker nog eens terug!

Reizigers die Livelli bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Livelli geweest? Deel je ervaringen!