“TOP lasagnes!”
Beoordeling van Livelli

Livelli
Geclassificeerd als nr. 18 van 1.695 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Livelli, ofwel Italiaans voor "laagjes", maakt voor u de lekkerste lasagna! We vertrekken van graan, malen dit ter plaatse tot bloem en persen dan onze lasagnevellen. Tevens kan u bij ons terecht voor een bordje verse charcuterie of huisgemaakte desserts. Afsluiten kan met homemade limoncello
13 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Livelli. De lasagnes waren overheerlijk. De bediening is vriendelijk en je merkt dat men hier met veel liefde, lekkere, verse ingrediënten heerlijk eten klaar maakt. Hier komen we zeker terug!

8 februari 2018 beoordeeld

De maaltijden waren top zowel de lasagna als het slaatje. De homemade limoncello is ook telkens een enorme aanrader!

6 februari 2018 beoordeeld

geweldig Lekker en super bediening Vriendelijk en Hmmmm HEERLIJK, dit is een must als je in Antwerpen komt , Perfect in 1 woord

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben (of moet ik schrijven "was") niet echt wild van lasagne... maar het moet gezegd: echt heerlijke lasagne (met kip!), zeer smaakvol (letterlijk) en dat in een bijzonder sfeervol interieur...

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen vanavond. Het was heerlijk. Ik nam de gewone lasagne bolognaise en mijn vriend de suggestie met champignons en truffel. We konden in de verte het bordje van de suggestie zien maar konden het niet lezen, de ober bracht het ook niet. Dat is jammer.... Want blijkbaar stond er in de kleine lettertjes dat je voor die truffel 10 euro extra betaald. Dit was ons niet gemeld. De lasagne van mijn vriend koste dus 28 euro. We begrijpen dat truffel een luxe product is, maar dit mag toch echt gemeld worden. We verschoten enorm dat het hoofdgerecht in totaal dus op 31,5 euro kwam.

Daarnaast was de akoestiek vreselijk. We konden elkaar niet verstaan en zijn ook niet gebleven voor dessert en koffie omdat we het te druk vonden. We vermoeden dan een tapijt en gordijnen al veel goed kunnen maken.

Stijn L, Eigenaar van Livelli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2018

Dag Ellen,

Fijn dat je alles heerlijk vond.
We begrijpen je standpunt over het lawaai maar moeten toch even nuanceren :
Het was uitzonderlijk lawaaierig omdat we 1 grote groep hadden van 18 personen die iets te vieren hadden.
Daar we nog nieuw zijn, werken we zeker nog aan de akkoestiek.

We vinden het wel jammer dat je niet vermeld dat de suggestie lasagne persoonlijk aan de tafel is voorgesteld en dat er vermeld is geweest dat de truffel een supplement was.
Die we overigens verkopen aan inkoopprijs : 6-7 gram truffel *1,3€ +12%btw = 10€.
We begrijpen dat dit veel geld is. maar met verlies werken, mogen we niet.

We hopen onze op maat gemaakte akoestische oplossing te installeren in april en ontvangen jullie graag nog een keer in rustigere omstandigheden.

Met vriendelijke groeten,

Livelli

Reizigers die Livelli bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Livelli geweest? Deel je ervaringen!