“Absolute top”
Beoordeling van Soma

Soma
Geclassificeerd als nr. 39 van 1.642 Restaurants in Antwerpen
1 april 2020 beoordeeld

Voor mij het beste restaurant ever( en ik heb echt waar al veel restaurants bezocht) Ik kom hier heel graag, steeds super verzorgd en lekker. Deze twee jonge , enthousiaste mensen verdienen alle lof!

1 maart 2020 beoordeeld

Wederom was het een echt festijn ! De gerechten smaken hemels. De samenstelling is een smaakbom in de mond. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Hier komen wij héél graag en zullen dat, in de toekomst, blijven doen.

Datum van bezoek: februari 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Diner op maat voor mijn verjaardag.
Was volledig áf, van eerste amuse tot en met de koffie/thee/rum...zelfs de gesuggereerde muziek was aanwezig...
Nu, enkele weken later krijg ik van de aanwezigen nog altijd te horen hoe goed het wel niet was!!

Dank aan Sôma!
Makes me happy!!

Datum van bezoek: februari 2020
28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ervaring. Rustige en vriendelijke ontvangst door twee enthousiaste mensen. Ruime keuze uit wel doordachte gerechten, opgebouwd met ingrediënten uit de thuislanden van de twee eigenaars/koks.
Heerlijke diepgaande smaak ervaring aangevuld met prachtige wijnen.
Dit is, na vele restaurants de laatste maanden voor ons een ongelofelijke ervaring. Onmiddellijk terug geboekt voor volgend bezoek in April. Hoop dat de sympathieke dame mijn das niet vergeet

25 januari 2020 beoordeeld

Petje af voor Adriana en haar man. Minder dan 3x wauw verdienen zij niet. Op vlak van eten en gastvrijheid vind je niets beters in Antwerpen. Van start tot finish een voltreffer. Wij komen terug!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Soma bekeken, bekeken ook

In Soma geweest? Deel je ervaringen!