Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

vanaf US$ 121,36
Meer info
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Een fantastische gids
Super betrokken en wist alles te vertellen over Antwerpen !!
Mooie plekken en gezellig gekletst

Beoordeeld op 22 november 2021 via mobiele applicatie

Toffe uitstap met een aantal nieuw te ontdekken plekjes
Gidsen zijn super enthousiast
Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van activiteit: november 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

De gids Inge heeft ons allerlei onbekende en leuke plekjes van Antwerpen laten ontdekken, waarbij we werden vervoerd in een tuktuk. Een super leuke en leerzame ervaring, ook voor kinderen!

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

We hebben een super tijd gehad met de vriendinnen! We hadden dit geboekt als onderdeel van een vrijgezellenfeest.
2 tuktuks met elk 4 dames. Ik nam een koelbox mee met frisse rosé en wat bekers.
Onderweg leerden we wat bij over het historische stadsgedeelte.
We stapten op aan het MAS en werden terug afgezet aan het theaterplein.

Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Heel fijne manier om Antwerpen anders te verkennen, vlotte gidsen, je krijgt er allerlei weetjes gratis bij. Zeker een aanrader!