Vandaag geopend: 10:00 - 22:00
Meer info
vanaf US$Ā 85,76
Meer info
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

De gids Inge heeft ons allerlei onbekende en leuke plekjes van Antwerpen laten ontdekken, waarbij we werden vervoerd in een tuktuk. Een super leuke en leerzame ervaring, ook voor kinderen!

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

We hebben een super tijd gehad met de vriendinnen! We hadden dit geboekt als onderdeel van een vrijgezellenfeest.
2 tuktuks met elk 4 dames. Ik nam een koelbox mee met frisse rosƩ en wat bekers.
Onderweg leerden we wat bij over het historische stadsgedeelte.
We stapten op aan het MAS en werden terug afgezet aan het theaterplein.

Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Heel fijne manier om Antwerpen anders te verkennen, vlotte gidsen, je krijgt er allerlei weetjes gratis bij. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Onder een stralende zon hebben we genoten van een tour door Antwerpen met 2 verschillende tuktuks. Tijdens de rit een vlotte uitleg gekregen, korte stops, vertraagd aan de interessante plaatsjes. Leuk om in ā€˜overdekteā€™ open lucht het Stad beter te leren kennen. Nieuwe Insight zelfs voor n Ć©chte Antwerpse in de groep! Aanrader

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 20 juli 2020

Ik maakte met mijn 2 dochters een tour door Antwerpen met de Tuk Tuk van Inge.
Ook al waren we al enkele malen in Antwerpen geweest vandaag ontdekten we nog veel meer mooie plaatsjes en leerden we veel bij. Inge is een enthousiaste vertelster.

Datum van activiteit: juli 2020