Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Meer info
vanaf US$ 121,36
Meer info
Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Onder een stralende zon hebben we genoten van een tour door Antwerpen met 2 verschillende tuktuks. Tijdens de rit een vlotte uitleg gekregen, korte stops, vertraagd aan de interessante plaatsjes. Leuk om in ‘overdekte’ open lucht het Stad beter te leren kennen. Nieuwe Insight zelfs voor n échte Antwerpse in de groep! Aanrader

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 20 juli 2020

Ik maakte met mijn 2 dochters een tour door Antwerpen met de Tuk Tuk van Inge.
Ook al waren we al enkele malen in Antwerpen geweest vandaag ontdekten we nog veel meer mooie plaatsjes en leerden we veel bij. Inge is een enthousiaste vertelster.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Zelfs als Antwerpenaar weten Inge en haar co-driver je te verrassen met interessante weetjes en mooie plekjes in onze stad. En dit allemaal in een heel leuke, relaxe en professionele sfeer. We hebben er van genoten. Bedankt Inge, dit doen we nog eens over.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 16 september 2019

Dit is een geweldige manier om de stad te verkennen, vooral door de kundigheid en vriendelijkheid van de gids die de mooie plaatsjes nog weet op te fleuren met verschillende leuke weetjes. Heel aangename manier om de stad te tonen aan bezoekers, zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg leuke tour gedaan met Inge.
Mooie manier om de stad te leren kennen. Kan het iedereen aanraden.
Ook de kinderen vonden het zeer geslaagd.