Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Meer info
vanaf US$ 85,76
Meer info
Beoordeeld op 1 augustus 2018

De liefste chauffeuse , en het meest relaxte momentje op de dag...thuisgebracht worden na een heerlijk dagje Sfinks...

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018

Een heerlijke dag met klanten in Antwerpen .
Inge is een fantastische gids doorheen de stad. Ze kent niet alleen maar de historische achtergronden van wat je te zien krijgt maar verteld ook graag een grappige anekdote .Op die manier wordt je rit door de stad noot saai of langdradig .
Er is voldoende tijd om te lunchen of een koffie te drinken.
De rit met de elektrische tuktuk lijkt meer op zweven dan op rijden ,zo stil en zacht.

Datum van activiteit: juli 2018
Antwerp-tuktuk, Manager van Antwerp Tuktuk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Bedankt Ralf,

Jullie waren een top groep!

Mvg,
Inge

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

2 tuk tuks gehuurd om ons van Deurne naar Antwerpen te vervoeren tijdens een vrijgezellen avond.

Wat een top ervaring! Iedereen vond het super! Inge de eigenares van de tuk tuks, zo'n vriendelijke, behulpzame vrouw. Top service! Echt een aanrader! Unieke ervaring!

Doen we zeker opnieuw!

Datum van activiteit: juni 2018
Antwerp-tuktuk, Manager van Antwerp Tuktuk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dit hebben we met veel plezier gedaan!!

Het Antwerp Tuk Tuk team

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Als verrassing voor een vrijgezellen deze tuk tuks geboekt. Was een succes! Iedereen vond het echt geweldig. Samen met Inge overlegt waar we naartoe zouden gaan, daar hebben we een toffe en leerzame uitleg gehad. Inge en Peter, jullie doen dit echt geweldig! Zalige rit gehad en we hebben zeer goed gelachen onderweg. Zou dit zeker aanraden aan iedereen!

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch om te doen. Super gids. je komt op plekken waar je anders nooit komt. De gids lecht je alles verstaanbaar uit.

Datum van activiteit: april 2018
Antwerp-tuktuk, General Manager van Antwerp Tuktuk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Danku!! Het was een plezier om met jullie deze rondleiding te doen!
Inge