Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Meer info
vanaf US$ 87,17
Meer info
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch om te doen. Super gids. je komt op plekken waar je anders nooit komt. De gids lecht je alles verstaanbaar uit.

Datum van activiteit: april 2018
Antwerp-tuktuk, General Manager van Antwerp Tuktuk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Danku!! Het was een plezier om met jullie deze rondleiding te doen!
Inge

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Cadeau voor mijn verjaardag. Een super goede gids die zich volledig aanpast aan het gezelschap. Je kan een heel groot deel van de stad zien. De gids brengt je naar verborgen plaatsen in de stad. De uitleg van de gids verveelt geen minuut. Echt Top!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Top ervaring. Leuke weetjes, mooie plekken bezocht en een zeer aangename begeleiding van Inge onze gids.

Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Met Antwerp Tuktuk's hebben we eerst op vrijdagavond te voet een leuke kroegentocht gedaan in Antwerpen en op zaterdagochtend een ontzettend leuke en leerzame rondrit gehad door een deel van Antwerpen. De rit met de tuktuk's is een ervaring op zich maar ook de enthousiaste begeleiding van Inge is top. Een echte aanrader!

Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Fijne rondtrip door historisch Antwerpen. Inge was een topgids! Onderweg geregelde stops met goede uitleg en weetjes. Een aanrader!!