Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Meer info
vanaf US$ 85,99
Meer info
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Fijne rondtrip door historisch Antwerpen. Inge was een topgids! Onderweg geregelde stops met goede uitleg en weetjes. Een aanrader!!

Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Buiten het feit dat het sowieso al een beleving is om eens in een Tuk Tuk te zitten, denkt gids Inge aan alles. Inge is een echte Antwerpse dame, die je dan ook alles over de stad kan vertellen en tevens alle leuke plekken in Antwerpen kent.
2 erg leuke dagen gehad en zou haar en een ritje in de Tuk Tuk zeker aanbevelen!

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Helemaal geweldig om Antwerpen te bezichtigen met de electrische Tuktuk. Ontzettend persoonlijk door de vriendelijke gids Inge. We hebben erg genoten. Het was super, ondanks de regen.

Beoordeeld op 4 november 2017 via mobiele applicatie

Top aktiviteit, ook als het regent zit je overdekt en wordt je voorzien van een warm dekentje. Echt een aanrader. Alles is mogelijk in overleg

Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Onze uitstap naar Antwerpen was zeer ontspannend en geslaagd. Inge liet ons leuke plaatsen zien. Een aanrader!
Dank je wel voor de vlotte uitleg en heel veel succes nog met je tuk-tuk!

Datum van activiteit: oktober 2017