Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Meer info
vanaf US$ 85,76
Meer info
Beoordeeld op 4 november 2017 via mobiele applicatie

Top aktiviteit, ook als het regent zit je overdekt en wordt je voorzien van een warm dekentje. Echt een aanrader. Alles is mogelijk in overleg

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Onze uitstap naar Antwerpen was zeer ontspannend en geslaagd. Inge liet ons leuke plaatsen zien. Een aanrader!
Dank je wel voor de vlotte uitleg en heel veel succes nog met je tuk-tuk!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 5 oktober 2017

Waren op bezoek in Antwerpen voor de SMAAKMEESTERS 2017 en zo kwamen we de"TukTuk" tegen op de Leopold Dewaelplaats, een super lieve dame die na een fotoschoot met onze hond Raf ons een ritje in de Tuk Tuk gaf naar ons volgende Smaakmeesterslokatie op de Groenplaatst.Onderweg vertelde ze over haar Tuk Tuk en
Antwerpen waar ze gids, op die korte rit een super ervaring. Zeker een aanrader voor Antwerpen beter te leren kennen waar je anders nooit zou komen.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 6 september 2017

Leuke ervaring en vooral een leerrijke , ontspannen manier om Antwerpen beter te leren kennen.Ook het brouwerijbezoek was in orde.Een echte aanrader !!!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Inge heeft ons een zeer ontspannen en toch leerrijk tochtje door Antwerpen bezorgd. Inge is zeer onderlegd en vol aandacht voor onze vragen en wensen en haar lach en enthousiasme zijn aanstekelijk

Datum van activiteit: augustus 2017