Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Meer info
vanaf US$ 87,17
Meer info
Beoordeeld op 6 september 2017

Leuke ervaring en vooral een leerrijke , ontspannen manier om Antwerpen beter te leren kennen.Ook het brouwerijbezoek was in orde.Een echte aanrader !!!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Inge heeft ons een zeer ontspannen en toch leerrijk tochtje door Antwerpen bezorgd. Inge is zeer onderlegd en vol aandacht voor onze vragen en wensen en haar lach en enthousiasme zijn aanstekelijk

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Ik heb een leuke rondleiding door de stad gemaakt, samen met mijn kinderen en schoonouders. Zowel jong als oud heeft hiervan genoten. We bezochten zowel de gekende als de verborgen mooie plekjes in Antwerpen. Inge wist er een tof verhaal van te maken zodat iedereen van de eerste tot de laatste minuut geboeid bleef.
Een echte aanrader dus zowel voor jong als oud.

Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zelfs voor een geboren Antwerpse, toch nog leuke weetjes over de 'Koekestad'! Gids en chauffeuse Inge kan het op een heel leuke manier uitleggen!

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Thanks voor de leuke rondrit
Echt leuk om te doen en je ziet een hele andere kant van de stad. Dus een echte aanrader.