Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

Meer info
vanaf US$ 121,36
Meer info
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Fijne rondleiding door Antwerpen met leuke weetjes over de geschiedenis van de stad, ook voor Antwerpenaars zelf zeker een aanrader.

Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Superinteressant, boeiend verteld, ook als Antwerpenaar leer je nog nieuwe weetjes van de stad. Echt de moeite

Beoordeeld op 7 augustus 2017

De tour was erg leuk en interessant, en een super tour-gids! Een aanrader, zowel voor een Antwerpenaar zelf, als voor een toerist!

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

We zagen deze tuktuk op 't Eilandje rijden en vroegen ons of we daarmee naar het Nieuwe Havenhuis zouden kunnen. Na overleg konden we meerijden met haar. Tijdens de rit kregen we nog allerlei geschiedkundige info over de buurt mee.
Voor ons volgend bezoek aan Antwerpen zullen we zeker een van haar historische rondritten boeken!

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

We boekten een 2u trip in Antwerpen voor de verjaardag van ons mama. We genoten van de gegidste tour met Inge. We kregen de klassiekers te zien maar hoorden ook leuke weetjes van de stad. Fantastisch!!

We zouden dit zo opnieuw ...

Datum van activiteit: juli 2017