TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“gezellig gezeten en lekker gegeten”
Beoordeling van Barbarella

Barbarella
Geclassificeerd als nr. 77 van 1.891 Restaurants in Antwerpen
17 september 2019 beoordeeld

Een klein restaurant met een kleine kaart. De sfeer is gezellig en je zit ook niet op een kluitje. Lekkere pizza en prima spaghetti.
Slecht één minpuntje : redelijk lang moeten wachten op onze gerechten. Maar dat kan toeval geweest zijn.
We komen hier nog terug.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans met hoofdletter I. Kleine kaart waardoor er extra veel aandacht uit gaat naar de gerechten op het menu, toen wij er waren was er qua hoofdmenu enkel pizza en pasta te verkrijgen. Geen commerciële tent maar een culinaire, kleine, jonge en moderne Italiaan. Prijzen zijn zéér schappelijk, wij hebben met z’n 2je ca. 65 euro betaald. Dit was incl. 4 drankjes, 1 vleesplank vooraf (duurste voorgerecht) èn 2x de duurste fantastisch lekkere pasta gerechten. Super vriendelijk en rustig personeel. Wij gingen met een strakke buik naar buiten. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe kun je pasta zo lekker koken? Dit kan in Barbarella. Heerlijk eten en drinken. Aangename interieur en goede gastheren. Kortom doen!

Datum van bezoek: mei 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontdekking.
Sober smaakvol interieur.
Vleeswaren van superieure kwaliteit.
Proscecco mooi geserveerd en dat voor 5€.
Pizza salame top. Heerlijk deeg. Huisbereide verse tomatensaus op de bodem. Kaas vaan topkwaliteit.
Een pareltje voor een eerder goedkope prijs.

Datum van bezoek: april 2019
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne bediening, super lekker eten, gezellige sfeer in hartje Antwerpen. Meer moet dat niet zijn ;-).

Een echte aanrader voor koppels of kleine groepen die van Italiaanse keuken houden.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Barbarella bekeken, bekeken ook

In Barbarella geweest? Deel je ervaringen!