“Geweldig!”
Beoordeling van Barbarella

Barbarella
Geclassificeerd als nr. 148 van 1.719 Restaurants in Antwerpen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor Italiaanse anti pasta en pizza’s. Met het gezin hier gegeten en alle vier pizza gegeten. Bediening erg vriendelijk. Heerlijk wijntje erbij maakte het compleet. In de buurt? Hier zeker even eten!

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier erg lekker gegeten. De pizza’s zijn iets aan de duurdere kant, maar ze zijn erg smaakvol en riant belegd. Helaas moesten wij wat langer wachten dan de rest

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fraai ingericht klein Italiaans restaurant. Ze hebben een redelijk beperkte menukaart maar wat erop staat is van hoge kwaliteit. Zeer smaakvolle pizza’s!! Keurige wijnen!!
Super vriendelijk personeel. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Een echte aanrader.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel!
We hadden geen reservatie en konden hier terrecht aan de bar. Deze was erg gezellig en ruim van plaats. Je kan hier enkel pizza eten en dit was voor ons prima. Lekkere wijn en cocktails.

29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie in het centrum van Antwerpen eens iets anders op zijn pizza wil: nieuw en leuk adres. Vriendelijke bediening krijg je er zo bij.

Reizigers die Barbarella bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Barbarella geweest? Deel je ervaringen!