“Een leuk adres voor een snack”
Beoordeling van Guzzi's Italian Piadina Bakery - GESLOTEN

Guzzi's Italian Piadina Bakery
Beschrijving: Piadina is een dun, Italiaans gebakken rond broodje, typisch voor de Romagna regio in Italië. Je kan in ons hip interieur met typische Guzzi's kleur terecht voor de traditionele Piadina's, zowel hartig als zoet , maar ook lekkere salades en typisch Italiaanse desserts staan op het menu. Guzzi's is 7 op 7 open van 8 tot 21u en in het weekend kan dat zelfs uitlopen.
10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen tijdens onze Free Tour met de Legends of Antwerp een kortingbon voor deze gelegenheid. We hadden al geproefd trouwens bij het voorbijwandelen. De porties van de piadina waren zeer ruim voor een snack tussen de middag. Het restaurant ligt ook zeer centraal vlakbij de grote markt.

Datum van bezoek: januari 2019

1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met lekkere broodjes en heerlijke koffie. Zit plekken zijn niet ideaal maar verder een prima plek voor een lunch.

Datum van bezoek: december 2018
20 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal om rap even te lunchen, zeer vriendelijke bediening en verse producten.
Een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: december 2018
30 november 2018 beoordeeld

prijs-kwaliteit prima, vriendelijke en snelle bediening, bovendien een schitterend uitzicht op de oude stad vanuit de verbruikszaal op de bovenverdieping

Datum van bezoek: november 2018
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad bij deze leuke italiaanse zaak. De broodjes heten piadina’s en lijken een soort wraps maar de smaak is anders(veel beter!) de broodjes zijn heel goed gevuld en er is genoeg keuze. Ik had de salami piadina met gesmolten kaas en rucola, echt heerlijk! Prijs is goed in verhouding met kwaliteit. Meeste broodjes rond €8,- en dan heb je echt genoeg gegeten! Aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Guzzi's Italian Piadina Bakery bekeken, bekeken ook