Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben zeer lekker gegeten het was top
De ontvangst zeer vriendelijk en de bediening was super
Het eten zeer lekker
Wij komen zeker terug was voor ons de vijfde keer en is al altijd super goed geweest
Proficiat

Datum van verblijf: november 2018
Hans O, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Beste Rina,
Wat fijn dat je al zo vaak bij ons was.
Je bent altijd welkom. We zullen je ook dan met open armen ontvangen.
Heel erg bedankt,
Hans Otten

Beoordeeld op 22 oktober 2018

Wij hebben ons verblijf in U Eat & Sleep als quasi perfect bevonden.Het betreft een topzaak met een exquise keuken en een vlotte bediening in een trendy, sfeervol kader.Kortweg een absolute aanrader voor wie van de fijne dingen des levens houdt !

Datum van verblijf: oktober 2018
Hans O, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Beste Heer Saelens,
We willen U oprecht bedanken voor Uw bezoek. Het is zeer fijn dat U enorm genoten heeft.
Heel erg graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 21 oktober 2018

- super locatie
- mooie kamers
- zeer lange wachttijd vooraleer ontbijt werd geserveerd
- ontbijt was eigenlijk zijn prijs niet waard (ontbijt was goed maar zeker geen uitgebreid luxe ontbijt)
- diner was goed, maar ook hier is de prijs overdreven

Datum van verblijf: oktober 2018
Hans O, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Beste Hilde,
Beste Koen,

Mag ik jullie van harte danken voor jullie bezoek. Het is duidelijk dat jullie genoten hebben van jullie verblijf vlak aan de jachthaven en het MAS. Jullie weten dat dit één van de meest exclusieve plekjes van Antwerpen is.
We hopen jullie dan ook spoedig opnieuw te verwelkomen.

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Na bezoek aan Museum aan de Stroom leek ons dit adres wel heerlijk om te lunchen, wel opletten op de wind maar we hadden buiten toch een mooi plaatsje en de Thaise mosselen waren super aldus mijn vrouw want ik lust die niet. Maar mijn Thaise salade was ook perfect. En dat het prijzig is ja, ge kunt ook naar een frietkot gaan.

Datum van verblijf: oktober 2018
Hans O, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Beste Sjef,
We waarderen oprecht dat U U Eat & Sleep heeft bezocht. U heeft er duidelijk van genoten!
We verwelkomen U dan ook met veel plezier heel snel terug aan de jachthaven en aan de voet van het MAS!
Het U-team

Beoordeeld op 30 september 2018

Kamer was netjes. Het Hotel lag.op een mooie locatie in het centrum van Antwerpen. De service van het Hotel was prima. Het ontbijt dat we erbij geboekt hadden was redelijk. Prijs kwaliteit een zeven. We hebben elders een restaurant bezocht

Kamertip: Waterkoker voor thee
Datum van verblijf: september 2018
Hans O, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Beste gast,
Bedankt voor Uw fijne reactie. We verwelkomen U graag snel opnieuw. U zou zeker ons uitstekende restaurant een moeten uitproberen.