MariannevK
Amersfoort, Nederland

Fijn, rustig hotel nabij binnenstad

Beoordeling van Hotel FRANQ
5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer goed boetiekhotel in voormalig bankgebouw. Fijne kamer met alles erop en eraan wat je tijdens je verblijf nodig hebt. Prettige ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Alles op loopafstand van de stad. Ontbijt royaal, maar niet overdreven.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Marianne,

In naam van Team FRANQ bedank ik u graag voor het nalaten van deze mooie review over uw verblijf.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van de aangename ontvangst door onze vriendelijke receptionistes.
Ik geef zeker uw complimenten aan hen door en bedank u voor de lovende woorden.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen ontvangen bij FRANQ!

Boek nu met Marriott Bonvoy
3.1 km van Hotel FRANQ
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

Heel comfortabele kamers. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Perfecte ligging. Het restaurant is excellent. Prachtige ervaring.

Datum van verblijf: mei 2024
Team FRANQ, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2024

Beste isabelle,

Ik bedank u graag voor het nalaten van deze review over uw verblijf te FRANQ.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van onze vriendelijke service, optimale locatie en ons heerlijke restaurant onder leiding van Tim Meuleneire.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam bezoekje te Antwerpen.

Beoordeeld op 3 mei 2024 via mobiele applicatie

Mooi pand,zeer centraal gelegen,comfortabele kamer/badkamer.Vriendelijke ontvangst!
Het ontbijt viel jammer genoeg erg tegen (hoge verwachtingen hoe het wordt omschreven op een flyer in de kamer)
Het buffet mag absoluut beperkt zijn als wat wordt aangeboden van degelijke kwaliteit is en dat was het dus jammer genoeg niet.Industriële afbakbroodjes ,koude pancakes uit een pakje ,oudbakken stukken wafel,..
Charcuterie en kaas was gelukkig oké (Van Tricht) maar dat was dan ook het enige wat lekker was…
Mijn tip,trek meteen de stad in waar je een overvloed vindt aan leuke brunchadresjes!

Kamertip: Slapen absoluut oké,ontbijten zeker niet doen in het hotel!
Datum van verblijf: mei 2024

Beste bezoeker,

In naam van Team FRANQ bedank ik u graag voor het nalaten van deze mooie review over uw verblijf bij ons.

Het doet ons deugd te lezen dat u heeft genoten van onze vriendelijke ontvangst en de comfortabele kamerinrichting.
Ik speel graag uw complimenten door aan het gehele team.

De opmerkingen betreffende het ontbijt werden reeds doorgespeeld naar het interne management en ontbijtteam ter evaluatie, we bedanken u voor de feedback! Zo kunnen we de ervaring verbeteren naar de toekomst toe.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen te FRANQ voor een aangenaam bezoekje te Antwerpen.

Beoordeeld op 1 mei 2024

Logeren in eigen stad... topervaring!

Héééél last minute geboekt maar zeer warm onthaald.... culinair genoten ... zacht geslapen...

Echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2024
Team FRANQ, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2024

Beste Sandra,

Wat fijn om deze mooie review te mogen beantwoorden na uw verblijf te FRANQ.

Het doet ons deugd te lezen dat u heeft genoten van ons gastronomisch arrangement in beiden Hotel & Restaurant FRANQ.
Ik geef graag uw mooie complimenten door aan het gehele team!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een uitje in eigen stad.

Beoordeeld op 30 maart 2024

Statig gebouw met authentieke uitstraling. Ruime, mooie juniorsuite, badkamer heel praktisch ingericht. Zeer vlotte medewerkers aan het onthaal / receptie - restaurant.
Ontbijt was heel uitgebreid en van hoge kwaliteit met opnieuw een perfecte bediening: een stevig team!

Datum van verblijf: maart 2024
Team FRANQ, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2024

Beste Dirk,

Wat fijn om deze mooie review te mogen beantwoorden over uw verblijf te FRANQ!

Ik geef graag uw complimenten door aan het gehele team, het doet ons deugd te lezen dat u heeft genoten van onze service.
Verder bedanken we u graag voor de lovende woorden over onze Junior Suite en ons huisbereid ontbijtje.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen te FRANQ voor een fijn bezoekje te Antwerpen!

Beoordeeld op 24 maart 2024 via mobiele applicatie

Een heerlijk verblijf op super locatie!
Gastvrij en warm.
Sfeervolle ontvangst in lobby met glaasje bubbels en een schone kamer stond op ons te wachten met een Antwerps handje, hoe attent.
Een aanrader voor iedereen die naar gastvrijheid verlangt.

Beste Merel,

In naam van Team FRANQ bedank ik u graag voor het nalaten van deze mooie review!

Wat fijn te lezen dat u heeft genoten van onze ontvangst met bubbels en het welkomstkoekje.
Ik geef alvast graag uw complimenten door aan het gehele Team FRANQ!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam bezoek in hartje Antwerpen.