Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 315
PricelineUS$ 314
Hotels.comUS$ 315
TravelocityUS$ 315
Trip.comUS$ 288
eDreamsUS$ 289
Beoordeeld op 3 mei 2022

Service-minded personeel, welkome ontvangst, fijne kamer compleet met Nespresso-machine etc. goed bed, mooie lobby, Locatie is top op loopafstand van alles waar je wilt zijn! Prive-parking (wel reserveren).

Datum van verblijf: april 2022
Team Relais en Chateaux FranQ, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Lideweij B,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Relais & Châteaux FranQ en voor de tijd die u genomen heeft om deze prachtige feedback te versturen. Het is geweldig om te lezen dat de service die ons team u heeft gegeven, top was. Het is voor ons zeer belangrijk dat al onze gasten vertrekken met een tevreden gevoel vertrekken. Het was een enorme eer u te hebben mogen ontvangen in onze accommodatie en hopen u snel weer verder te mogen helpen in een volgend verblijf bij hotel FranQ.

Beoordeeld op 12 april 2022

We werden heel vriendelijk en correct onthaald. Heel nette kamer en badkamer met hedendaagse inrichting en groot scherm TV. De wifi werkte goed. Het ontbijt is een aanrader met veel verse producten. Een aanrader voor wie Antwerpen wil bezoeken.

Datum van verblijf: april 2022
Team Relais en Chateaux FranQ, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste Lieven57,

Graag willen we u bedanken voor uw fantastische review.

We willen ook met veel plezier even de tijd nemen om u te bedanken voor uw verblijf bij Relais & Châteaux FranQ. Het is voor ons enorm fijn te lezen dat de service en onthaal uitstekend waren. Het is zeer belangrijk voor ons dat elke gast in onze accommodatie een unieke beleving kan ervaren. Ook fijn dat u onze kamers aangenaam vond en dat ons dagvers ontbijt u heeft kunnen bekoren. Wij selecteren dagelijks onze producten om zo het allerbeste aan te kunnen bieden. Hierbij hopen wij u zeker en vast nogmaals te mogen ontvangen in hotel FranQ. Het was een waar genoegen u te hebben mogen ontvangen.

Beoordeeld op 27 maart 2022

prima locatie om de stad te verkennen, uitstekende service, zeer vriendelijke medewerkers.
kamer was netjes en vooral geluidsdicht - dus een goede nachtrust verzekerd
mooi terras achteraan, heerlijk ontbijt

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 maart 2022

Zeer gastvrij, vriendelijke en service gerichte mensen. Lekker vers ontbijt en fijne fietsen om mee door de stad te cruisen. Fantastische ligging. De lobby is geweldig . Parking was ook ideaal! We hebben genoten. M’n dochter van 13 jaar was mee en vond het ook een geweldig hotel. Het restaurant gaan we zeker uitproberen als ze wat ouder is … want terugkomen doen we zeker!

Datum van verblijf: maart 2022

Beste aroth739698,

Veel dank voor uw mooie feedback. Wij appreciëren dit enorm.

Hierbij willen wij u ook hartelijk bedanken voor uw verblijf bij Relais & Châteaux FranQ. Wat fijn dat u genoten heeft van onze unieke service. Wij voorzien al onze gasten van een persoonlijke en hartverwarmende service en we zijn ontzettend blij te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Ook fijn te lezen dat u van onze geweldige stad heeft kunnen genieten met onze eigen FranQ fietsen. Voor het ontbijt zorgen wij dagelijks dat al onze producten dagvers zijn om zo de best mogelijke kwaliteit te kunnen garanderen. Wij hopen dat de fantastische beleveving in onze accommodatie, dat wij u in de toekomst zeker nogmaals mogen ontvangen.

Beoordeeld op 6 maart 2022

Er is een fout gemaakt bij de afrekening. Men onderneemt geen actie.Moet telkens mailen en krijg dan een reactie dat men oppakt. Bij reservering reageert men direct en nu na enkele dagen.
De kamer was etjes en schoon maar de prijs was te hoog. Minibar was leeg en de douche overstroomde. De koffie bij het ontbijt was niet te drinken en men kwam niet meer langs om te vragen of alles voldoende was bij het ontbijt. Bij het diner werd de wijn op een centrale tafel neergezet. Dit werkt niet. Je moet zelf je wijn kunnen pakken. Dan zit je niet met lege glazen bij een gang.

Datum van verblijf: februari 2022
Team Relais en Chateaux FranQ, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2022

Beste frankberendsen,

Als eerste zouden we even de tijd willen nemen om u hartelijk te bedanken voor uw verblijf bij Relais & Châteaux FranQ. We vonden het een eer u te hebben mogen ontvangen in onze accommodatie. Naast dit gezegd zijnde, spijt het ons enorm dat u niet de ervaring heeft gehad die u had gewenst. Wij proberen al onze gasten te voorzien van een speciaal en uniek verblijf en wij vinden het zeer jammer dat u dit niet heeft kunnen ervaren. Graag bedanken wij u hierbij ook graag voor uw eerlijke feedback. Ons team zal dit ook intern bespreken zodat dergelijke situaties niet meer kunnen voorvallen. Hierbij hopen wij dat u in de toekomst nogmaals zou overwegen om in hotel FranQ te logeren zodat u kan ervaren hoe fijn het kan zijn in onze accommodatie.