Gratis annuleren tot 02/06/22
Expedia.comUS$ 232
Hotels.comUS$ 232
TravelocityUS$ 232
Beoordeeld op 13 januari 2022

Geweldig met zeer centrale ligging! Super bedden, prachtige bar en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader in Antwerpen. Tsja verder niet veel te melden, 200 tekens voor een review is eigenlijk best (te) veel.

Datum van verblijf: januari 2022
Team Relais en Chateaux FranQ, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2022

Beste Abosma,

Bedankt voor deze leuke review!
Wij zullen uw mooie woorden zeker delen met het team en hopen u gauw weer eens mogen te verwelkomen bij FranQ.

Met een vriendelijke groet,

Beoordeeld op 6 januari 2022

Het hotel heeft een ideale locatie en de hotelkamer is perfect voor een nachtje Antwerpen. Helaas was de service in de bar niet heel vriendelijk. De service tijdens het ontbijt viel helaas ook tegen. Wij kregen totaal geen toelichting of uitleg over het ontbijt. Het is dat wij een andere gast naar de tafel met het gedeeltelijke ontbijt buffet zagen lopen anders hadden wij deze totaal gemist.

Datum van verblijf: januari 2022

Beste Meel,

Allereerst bedankt om de tijd te nemen om uw feedback met ons te delen.
Dit stellen wij zeer op prijs en alleen op deze manier kunnen wij bij FranQ ons verbeteren en deze feedback zullen wij zeker meenemen als een leermoment.
Dat neemt niet weg dat wij hopen u nogmaals bij FranQ te mogen ontvangen en u de service te bieden die u van ons gewend mag zijn.

Met een vriendelijke groet,

Beoordeeld op 3 januari 2022

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel en geweldig restaurant op een topplek in Antwerpen. Genoten van het ontbijt zowel via roomservice als in het restaurant. Auto geparkeerd in de eigen parkeergarage. Aanrader!

Beste Eline en Stephan,

Bedankt voor de lieve woorden en we stellen uw feedback zeer op prijs!
Leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad, daar doen we het voor.
Komen jullie gauw nog een keer langs?

Beoordeeld op 29 december 2021

Zeer gastvrije ontvangst en meer dan fijn hotel in het centrum van Antwerpen. Een verborgen parel waar je meteen thuis bent. De kamer was prachtig met heerlijke bedden en een ruime badkamer. Sfeervol ingericht.

Beoordeeld op 28 december 2021

Wij hebben onlangs een zeer fijn verblijf gehad bij hotel Franq. Bij aankomst kregen we een glaasje champagne om te wachten op de check-in. Eenmaal ingecheckt kregen we te horen dat we gratis een kamer upgrade kregen vanwege onderhoud aan de lift. Hierdoor werden wij geplaatst in een zeer luxe, grote en mooie kamer. Dit was echt een zeer aangename verrassing! Verder is het hotel heerlijk centraal gelegen en ademt het sfeer, luxe en rust. Echt een aanrader!