Beoordeeld op 13 juli 2020

Mooi sfeervol hotel met ruime hoge kamers. Uitstekende service en goed gelegen in het centrum van
Antwerpen. Uitstekend en prima verzorg ontbijt. Garage erg handing aan de overkant van het hotel. Heerlijke binnentuin waar je wat kunt drinken.

Datum van verblijf: juli 2020
Marijke van Heertum, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Beste Rene,

Wij zijn zeer blij uw positieve review te lezen. Het is dan ook aangenaam te horen dat u heeft genoten van onze service. Onze locatie en garage zijn een meerwaarde voor het hotel waar we ook enorm trots op zijn, hopelijk heeft u kunnen genieten van onze gezellige stad Antwerpen. Wat betreft het ontbijt geven wij uw goede quotering met plezier door aan ons F&B departement. Wij hopen u snel terug te verwelkomen voor een drankje in onze binnentuin. Met vriendelijke groeten. Lynn Peeters, Front Office Team.

Beoordeeld op 9 juli 2020

Mijn vriendin en mezelf hebben genoten van de vriendelijkheid,het zachte bed en het uitstekend ontbijt. Een heerlijk koffietje bij aankomst. Een thee op de kamer. Gepersonaliseerde chocolaatjes die een knipoog zijn naar de geschiedenis van het gebouw. Top!

Datum van verblijf: juli 2020
Marijke van Heertum, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Beste Gijsbolle,

Wij zijn zeer blij uw goede review te mogen ontvangen. Het doet ons dan ook enorm deugd dat u heeft genoten van uw verblijf en onze vriendelijke service heeft mogen ervaren. Zeer leuk om te lezen dat u de kleine details top vond, we proberen het dan ook zo persoonlijk mogelijk te maken! Hopelijk mogen wij u in de snelle toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Lynn Peeters, Front Office Team.

Beoordeeld op 6 juli 2020

personeel was beleefd en veel aandacht zag er goed
hotel was schoon smaakvol ingericht de ouden kuis zat
nog in pand doe het nog bank was
het eten was top en weet veel aandacht aangegeven
zal het nog een keer boeken

Datum van verblijf: juli 2020
Marijke van Heertum, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste meneer Jumelet,

Bedankt voor uw positieve feedback!
Wij proberen ons als team dagelijks 100% in te zetten voor een gastvrije service aan te bieden, wij zijn dus zeer blij te lezen dat u onze hospitality heeft mogen ervaren. De kluizen hebben wij behouden als meerwaarde voor een authentieke touch aan ons hotel. Uw positieve reactie van het eten geven wij met plezier door naar onze chef en zijn team! Wij hopen u in de snelle toekomst nogmaals te ontvangen in onze Relais & Châteaux FRANQ. Met vriendelijke groeten, Lynn Front Office Team.

Beoordeeld op 22 juni 2020

Een hele mooie kamer, zeer gastvrij en vriendelijke medewerkers. Heerlijk gelunched in de binnentuin en 's avonds heerlijk gegeten. Echt een hele leuke tijd gehad. Hotel ligt ook goed in het centrum, alles op loopafstand.

Datum van verblijf: juni 2020
Marijke van Heertum, Gastenservice/Front Office van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2020

Beste, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij zijn zeer blij te vernemen dat u van al onze faciliteiten ten volste heeft genoten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Lynn Front Office Team

Beoordeeld op 17 juni 2020

zeer lekker eten, perfecte keuken, vriendelijk personeel, foto's van de kluizenzaal moet je zeker nemen, rekening gehouden met authenticiteit van het pand, mooie en verzorgde toiletten en kamers, heerlijke douche

Datum van verblijf: juni 2020

Beste, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij zijn zeer blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Lynn Peeters Front Office Team