Beoordeeld op 12 februari 2019

Hebben de lunch genomen. Mooie lekkere gerechten. Een Michelinster waard. Dit alles in een prachtig gebouw.
Ook de mogelijkheid om in de namiddag iets van de kleine kaart te gebruiken in de bar. Een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 7 februari 2019

Een prachtig hotel met mooie kamers en zeer vriendelijk personeel. Ook een toffe bar. De ligging is ook centraal. Wel best een parkeerplaats reserveren, daar je in de straat niet kan reserveren. Een leuke sfeer...

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 januari 2019

Een top hotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen vraag te gek.voor ze. Prima kamer, net als de ruime badkamer zeer schoon. Ontbijt is prima verzorgd, en keuze zat. Zeer fijn dat er een parking van het hotel aanwezig. Nog geen 5 min lopen van het centrum vandaan.

Kamertip: Als ik iets moet schrijven, misschien de verwarming iets lager op de kamer zetten.
Datum van verblijf: januari 2019
Marijkev735, Front Office Manager van Hotel FRANQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2019

Beste Resort19610442807,

Enorm bedankt om ons 5 sterren te geven.
Wij zijn zeer vereerd te mogen lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals hartelijk verwelkomen.

Elliot Smets Front office

Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder fijne locatie, oase van rust midden in de stad, klassevolle locatie, schitterend ontvangst, toffe kamers met alle luxe, bar om in weg te dromen en tot slot top restaurant, echt de Michelin ster waardig. In de oude kluizen in de kelder liggen schatten om te ontdekken!!

Datum van verblijf: april 2018

Beste Patjan1,

Hartelijk bedankt voor uw lovende review.
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf geweldig was en dat u ons restaurant Michelin ster waardig vond.
Wij verwelkomen u graag weer in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,
Elliot Smets Front Office

Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Top hotel! Zeer mooie locatie.
En geweldige service!
Een aanrader ! Goede locatie om Antwerpen te bezoeken.
Mooi ingerichte kamers. Zeer stijlvolle lobby. Ontbijt is heerlijk. Diner is een Michelinster waardig. Wij komen graag terug.

Datum van verblijf: november 2018

Beste Mireille1804,

Hartelijk bedankt voor uw lovende review.
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf geweldig was.
Wij verwelkomen u graag weer in de toekomst.

Elliot Smets Front office