“Een aanrader”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.631 Restaurants in Antwerpen
Prijsklasse: € 45 - € 75
18 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename en attente gastvrouw. Heel lekker gegeten. Wij kozen om te sharen. Pure keuken, ontzettend lekker en aangename locatie.

Datum van bezoek: november 2023
Sally Ghannoum, Owner van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2024

bedankt boor uw mooie commentaar en tot ziens.

25 oktober 2023 beoordeeld

Wij kwamen eten met het volledige Gemini Team.
En werden omver geblazen door de ongelofelijk heerlijke - eerlijk betaalbare gerechten die ze bij Dilbi op tafel toverde.
De gastvrijheid van de gastvrouw Sally was buiten gewoon.
We hebben genoten van een culinaire avond bom vol verse smaken.

Bedankt voor de geweldige avond. Een echte aanrader.
En bedankt Alan voor de uitnodiging.

Tot binnenkort,
Team Gemini

• Sfeer
22 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten in een leuke setting.
Vriendelijke bediening
Je kan verschillende gerechten bestellen om te sharen

8 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend restaurant. Heel lekker en zeer verzorgde gerechten. Wij namen alles al sharing. Supervers en smaakvol. Vriendelijke en warme bediening.

22 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De vriendelijke bediening, de overzichtelijke kaart, de kleurrijke presentatie van het eten, de fantastische smaken. Kortom een fantastische avond! Een aanrader, vergeet niet te reserveren op zeker te zijn van een plaatsje! Wij gaan terug!

Datum van bezoek: april 2023
Sally Ghannoum, Eigenaar van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2023

Bedankt voor uw mooie commentaar en steun

Reizigers die Dilbi Falafel bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Dilbi Falafel geweest? Deel je ervaringen!