“Een genot van begin tot eind!”
Beoordeling van Dilbi Falafel

Dilbi Falafel
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.633 Restaurants in Antwerpen
Prijsklasse: € 45 - € 75
5 januari 2023 beoordeeld

Nog nooit zo lekker gegeten!
De ambiance is gezellig, authentiek en prettig. Het menu bestaat uit hapjes en hoofdgerechten met heel diverse authentieke recepten.
De professionele ober kon ons heel goed helpen en bood, zelfs aan om een mix van gerechten te maken. Zoals je op de foto kan zien was deze fantastisch!
Hierna zijn we afgehaakt voor een hoofdgerecht en hebben we nog een los gerecht besteld. Waarna wij, en anderen ook een toetje van de zaak kregen.
De rekening viel lager uit dan verwacht dus we hebben een flinke fooi gegeven.
Hier moet je eten!

Datum van bezoek: januari 2023
Sally G, Eigenaar van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2023

Wonderful review ..thank you for making our day so special and great ...
Best regards from Dilbi team and see you again

23 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten. We hadden een proeverij van de voorgerechten gevraagd (stond niet op de kaart). Dit was geen probleem. Heerlijke nieuwe smaken ontdekt. Aanradertje!

Datum van bezoek: november 2022
Sally G, Owner van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2022

Hartelijk bedankt voor dit mooie commentaar...jullie zijn altijd welkom ..tot ziens

19 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangename sfeer, lekker eten. Heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Best restaurant in the town

Datum van bezoek: november 2022
Sally G, Owner van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2022

Thank you very much for your nice and supportive review..see you soon

5 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, geweldige service en gezellig zitten. Het is altijd super fijn om hier te komen. Voor mij is dit mijn favoriete restaurant in Antwerpen. Alles wordt ook prachtig geserveerd.

Datum van bezoek: november 2022
Sally G, Eigenaar van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Thank you so much for this amazing review ...we are overwhelmed. See you many more

23 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige zaak is dit. Elk gerecht zeer smaakvol en met liefde en trots klaargemaakt en geserveerd.
Zeer gastvrij.

Datum van bezoek: oktober 2022
Sally G, Eigenaar van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2022

Thank you so much for your kind comment ...see you again

Reizigers die Dilbi Falafel bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Dilbi Falafel geweest? Deel je ervaringen!