“Heerlijke nieuwe smaken ontdekt!”
Beoordeling van Dilbi Falafel

Dilbi Falafel
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.632 Restaurants in Antwerpen
Prijsklasse: € 45 - € 75
23 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten. We hadden een proeverij van de voorgerechten gevraagd (stond niet op de kaart). Dit was geen probleem. Heerlijke nieuwe smaken ontdekt. Aanradertje!

Datum van bezoek: november 2022
Sally G, Owner van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2022

Hartelijk bedankt voor dit mooie commentaar...jullie zijn altijd welkom ..tot ziens

19 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangename sfeer, lekker eten. Heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Best restaurant in the town

Datum van bezoek: november 2022
Sally G, Owner van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2022

Thank you very much for your nice and supportive review..see you soon

5 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, geweldige service en gezellig zitten. Het is altijd super fijn om hier te komen. Voor mij is dit mijn favoriete restaurant in Antwerpen. Alles wordt ook prachtig geserveerd.

Datum van bezoek: november 2022
Sally G, Eigenaar van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Thank you so much for this amazing review ...we are overwhelmed. See you many more

23 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige zaak is dit. Elk gerecht zeer smaakvol en met liefde en trots klaargemaakt en geserveerd.
Zeer gastvrij.

Datum van bezoek: oktober 2022
Sally G, Eigenaar van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2022

Thank you so much for your kind comment ...see you again

11 oktober 2022 beoordeeld

Dilbi is een klein maar heel gezellig restaurant. Heel vriendelijke bediening. Belangrijkste is natuurlijk het eten en dat is ook heel lekker. We waren met een familie (10 personen) en de chef biedt een sharing aan zowel bij voor- als hoofdgerecht.
Alles was heel lekker en vooral het lamsvlees (waar ik enorm van hou). Ook voor vegetariërs is er voldoende keuze. De huiswijn meer dan OK en dat voor een correcte prijs. Het restaurant zat vol (op vrijdagavond) en is ten zeerste aan te raden.

Datum van bezoek: oktober 2022
Sally G, Owner van Dilbi Falafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2022

Hartelijk bedankt voor uw mooie commentaar en tot volgenede keer

Reizigers die Dilbi Falafel bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Dilbi Falafel geweest? Deel je ervaringen!