“Super schattig plekje”
Beoordeling van Marolus

Marolus
Geclassificeerd als nr. 323 van 1.708 Restaurants in Antwerpen
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn moeder heb ik hier een high tea gedaan en het smaakte heerlijk. Allemaal vers gemaakt en een goede service!

18 januari 2018 beoordeeld

Super gerechtjes voor wanneer je in een zoete bui bent! De inrichting van het eethuisje is geweldig. Meer dan eens ben ik er lang blijven plakken om bij te kletsen met vrienden bij iets lekker.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere taart, ruim aanbod aan thee en speciale koffies. Heel erg knus en gezellig interieur. De tafeltjes zijn verdeeld over verschillende verdiepingen waardoor je erg rustig kan praten. Leuk adresje om bij te praten over een lekkere tas koffie/thee.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super en klein paradijsje in Antwerpen met heerlijk gebak en tea. Aanrader!
Klein met meerdere verdiepingen, als een roze taartje zelf.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De twee dames laten je meteen welkom voelen. Meestal houden wij het bij koffie. Onze dochter neemt al eens een dessert. De ruimte is knus, maar krap: probeer hier niet te maneuvreren met een kinderwagen.

Reizigers die Marolus bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Marolus geweest? Deel je ervaringen!