Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Hoewel het hotel er van buitenaf erg gedateerd uitziet, is het vanbinnen prima! Ruime kamer met balkon, goed verduisterende gordijnen, heerlijke douche, prima bed. Allemaal niks mis mee! We hebben geen ontbijt erbij genomen (veel te veel leuke plekken in Antwerpen om lekker te ontbijten), dus daar kan ik niks over zeggen. Locatie is top: 5 minuten lopen vanaf het centraal station en een busstation recht voor de deur. Personeel erg vriendelijk! Ik zeg: doen!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Twee nachten overnacht in dit hotel. De hotelkamer was erg netjes en de receptiemedewerker erg vriendelijk. We werden hartelijk ontvangen en hebben een paar leuke tips gekregen over Antwerpen. Hotel was ook goed bereikbaar, ondanks alle wegwerkzaamheden. Dichtbij het centrum en het centraal station. Aanrader wat ons betreft. Wel even oordoppen mee ivm de drukke weg waar het hotel aan ligt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Voor deze prijs wisten we niet wat we moesten verwachten van het hotel, onze enige hoop was dat het schoon zou zijn en dicht bij het centrum. Eenmaal aangekomen was het hotel boven verwachting. Qua ruimte niet enorm groot maar het is schoon, ziet er verzorgd en modern uit. Fijne douche en goed bed. Na twee nachtjes was het Antwerpen avontuur helaas alweer voorbij. Omdat we een hoop geshopt hadden moesten we meerdere keren lopen naar onze taxi die een paar 100 meter verderop stond. De man van het hotel die elke dag achter de balie zit komt met leuke to do tips en hielp ons zonder te vragen met al onze tassen en koffers naar de taxi, super lief! Dit hotel is echt een aanrader met op loopafstand van 3 minuten de grote winkelstraat.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door de leuke kamer. Alhoewel op een druk plein valt de geluidshinder best mee. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de incheck balie. De matrassen konden wel wat beter, zijn niet van de betere kwaliteit. Voor de rest weinig op aan te merken. Ideaal voor een kort verblijf
Openbare parking op nog geen 300 m van het hotel 20€ per dag.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima basic hotel, niet bijzonder. Alles was schoon. Geen mini bar e.d. De deur is altijd open, altijd iemand achter de balie. Vriendelijk personeel.

De ligging is het meest perfect. Alles is op loopafstand. Als je wilt shoppen? Het ligt vlakbij de bekende Meir winkelstraat. Vlakbij terrasjes en restaurantjes, naast het centraal station. Groot bus station naast de deur. Parkeerkelder is schuin tegenover hotel, 18 euro per dag.

Datum van verblijf: juni 2018