Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht verbleven en alles is vlot verlopen. Wij hadden een standaard kamer, deze is klein maar wel proper. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, voldoende kasten, haardroger en flesjes water op de kamer (misschien wel een andere merk dan every day kopen want dit komt wel wat goedkoop over.) De douche moet wel dringend eens gerestaureerd worden, deed me denken aan een douche in de lagere school. Voor de rest is het personeel vriendelijk en de locatie is ook heel goed, nooit ver stappen van de belangrijkste bezienswaardigheden en de tram is dichtbij.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Na een lange drukke dag wil een mens relaxen en eens tv kijken. Na de 2de keer uitleg gaan vragen zijn ze tv komen herprogrammeren . Maar dan blijk je 700 posten te hebben en geen enkel Nederlandstalige post te vinden! Je waant je in Arabisch of Turks land terwijl we toch in België Antwerpen zijn!!! Zelf vonden we geen Nederlandstalige radio zender? Voor een 3* hotel heb ik me toch vragen gesteld met al de mogelijke technologie die er nu bestaat

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 10 juli 2017

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Mooi en proper hotel. Kamers redelijk klein, harde bedden, verder oké. Van lawaai hadden wij hier geen last. Ontbijt aan tafel, gen buffet. Bord met 3 plakjes salami, 3 plakjes ham en 4 plakjes kaas. Hard gekookt ei, choco, confituur en Philadelphia kaas. Potje yoghurt met fruit, 3 kleine pistoletjes en 1 croissant. Voor de prijs die wij betaalden voor hotel en ontbijt is dit hotel zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Prima geslapen in dit nieuwe hotel! Kamer is klein, badkamer ook maar heeft in principe alles wat je nodig hebt. Wel erg kleine wasbak en jammer dat er geen losse douchekop was. Ontvangt was prima. Kreeg WiFi code voor de duur van het verblijf, werkte wel maar was erg traag. Locatie is erg dicht bij het station, goede uitvalsbasis voor 1 a 2 nachten.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 9 april 2017

Heerlijk nieuw hotel, prima kamers voor een stedentrip in t mooie Antwerpen.
Hotelkamer prima formaat, badkamer is klein maar alles zit er in. Tip, vraag om een kamer aan de achterzijde ivm lawaai van de straat!

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterzijde ivm straat lawaai.
Datum van verblijf: april 2017