“Heerlijk eten, mooi gepresenteerd!”
Beoordeling van Satay

Satay
Geclassificeerd als nr. 24 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Klassieke gerechten op een moderne manier gepresenteerd. Smaken perfect in orde en niks overheerst. De Lok Lok tray is een heerlijk voorproefje voor de smaken van het hoofdgerechten, de kip en eend zijn beide aan te raden en de geserveerde noedels waren erg smakelijk. De nagerechten waren ook prima maar misschien wat aan de kleine kant. Al met al een perfect restaurant voor de liefhebber van Aziatische smaken. Wel even reserveren vooraf want de ruimte is vrij beperkt.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de beoordelingen op trip advisor hier gereserveerd. Stelt zeker niet teleur! Heel lekker eten, allemaal vers klaargemaakt. Moest ik nog eens gaan zou ik misschien de dessert wel skippen. Was ok maar niet wauw. Reserveer hier zeker. Gedurende de avond kwam er altijd volk binnen die geweigerd werden.. misschien aan de deur hangen dat jullie volzet zijn? Stoort wel een beetje als je dicht bij de deur zit..
Ik kom hier zeker nog terug!
Fortune cookie op het einde is wel super tof!

7 september 2019 beoordeeld

Vandaag in Antwerpen geweest en heerlijk gegeten bij Satay. We werden snel geholpen, en hebben een duidelijke uitleg gekregen over de menukaart. Uiteindelijk gekozen voor de kipsaté met noodles. Het eten was goed gekruid goed op smaak, goede temperatuur en de service was uitstekend. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen wanneer hij/zij in Antwerpen is!

3 september 2019 beoordeeld

Een gezellige drukte, vriendelijke snelle bediening en heerlijk eten. De eenvoud en versheid van echte streetfood maar mooi gepresenteerd. Het concept klopt, een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk waren heel benieuwd naar het lezen van de lovende reacties.
En deze zijn werkelijk niet overdreven.
Vriendelijk onthaal, daarna een uitleg over het concept.
De kaart is beperkt maar er wordt aan alles gedacht (veggie, allergieën)
De starters waren overheerlijk.
Het hoofdgerecht was werkelijk perfect bereidt.
Het varkensvlees smolt in de mond.
Het dessert was simpel en orgineel.

Hier kom ik met plezier terug. Niet twijfelen! Gaan!

Proficiat!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Satay bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Satay geweest? Deel je ervaringen!