We hadden een reservatie om half 8 en waren er een vijftal minuutjes later. Aan de tafel gaan zitten van onze reservatie. Na een dikke 10 minuten was er nog niemand langsgekomen. We zijn zelf een menu moeten gaan vragen en krijgen er 1 voor de 2 personen, en bestellen uiteindelijk een voorgerecht en een hoofdgerecht.
Het voorgerecht kwam na een dik uur, terwijl ondertussen andere mensen al voor en hoofdgerecht hadden gekregen. Op het moment dat we dat voorgerecht krijgen vragen of het hoofdgerecht snel kan komen, en we krijgen het antwoord dat ze eraan bezig zijn. Een half uur later hebben we nog geen eten, en opnieuw het antwoord nu zijn ze eraan bezig. Het volgende kwartier zien we opnieuw mensen die later binnen kwamen krijgen en besluiten we de rekening vragen. Nu ineens kan het eten wel binnen 5 minuten kopen. Ik kan begrijpen dat het soms druk kan zijn of iets mis kan lopen, maar er werd ons niet eens een verontschuldiging of tegemoetkoming aangeboden.