“Verse ingrediënten, heel lekker & gezellig zitten”
Beoordeling van Satay

Satay
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 16 van 1.643 Restaurants in Antwerpen
Certificaat van uitmuntendheid
15 november 2018 beoordeeld

Ik heb hier een hele gezellige en lekkere lunch gehad met 3 vriendinnen. Echte aanrader! Wij moesten op tijd door en ook hier werd rekening mee gehouden. Ik zou wel reserveren, want het loopt snel vol.

Dank je wel voor deze fijne ervaring.
Wij komen nog terug.

14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Satay. Verwacht geen Hollandse satésaus, maar wel verschillende soorten Aziatische gekruide spiezen en lekkere noedels. Zowel vlees als vegetarisch. Na het diner kun je nog gezellig naborrelen met een biertje. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Origineel kader met perfecte service en verrukelijk gegeten. Ook voor grote groepen >15man is Satay ideaal!

Datum van bezoek: november 2018
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 12 minuten eindelijk iemand aan mijn tafel. Nog eens bijna 35 minuten wachten op mn eten...veel te lang. En dan nog t vlees koud van binnen.

Datum van bezoek: november 2018
Satay R, Zaakvoerder en chef van Satay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Beste,
Bedank voor uw feedback. Er is spijtig genoeg wat misgelopen tijdens de lunch van zaterdag. We gaan leren uit onze fouten om dit in de toekomst te voorkomen. Alvast mijn excuses voor de lange wachtijd en de gemaakte fouten.
Mvg,
Christophe

25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een reservatie om half 8 en waren er een vijftal minuutjes later. Aan de tafel gaan zitten van onze reservatie. Na een dikke 10 minuten was er nog niemand langsgekomen. We zijn zelf een menu moeten gaan vragen en krijgen er 1 voor de 2 personen, en bestellen uiteindelijk een voorgerecht en een hoofdgerecht.

Het voorgerecht kwam na een dik uur, terwijl ondertussen andere mensen al voor en hoofdgerecht hadden gekregen. Op het moment dat we dat voorgerecht krijgen vragen of het hoofdgerecht snel kan komen, en we krijgen het antwoord dat ze eraan bezig zijn. Een half uur later hebben we nog geen eten, en opnieuw het antwoord nu zijn ze eraan bezig. Het volgende kwartier zien we opnieuw mensen die later binnen kwamen krijgen en besluiten we de rekening vragen. Nu ineens kan het eten wel binnen 5 minuten kopen. Ik kan begrijpen dat het soms druk kan zijn of iets mis kan lopen, maar er werd ons niet eens een verontschuldiging of tegemoetkoming aangeboden.

Datum van bezoek: oktober 2018
Satay R, Eigenaar en chef van Satay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Beste Sjors, ik begrijp uw frustratie. 19:30 is een uur waar veel mis kan lopen omdat de eerste service ten einde loopt en de tweede service begint. Er moeten zowel rekening gemaakt worden als mensen ontvangen en drank schenken. Een persoon extra voor de bediening hadden we goed kunnen gebruiken. Ook in de keuken kwamen alle bestellingen tesamen waardoor we de gerechten in twee keer hebben moeten maken. Jullie bestelling zat in de tweede vlaag waardoor er inderdaad veel vertraging ging zijn.

Over de timing in uw review ga ik niet helemaal akkoord. De keuken heeft uw bestellingen ontvangen om 20:01 en de hoofdgerechten zijn iets voor 21:00 doorgegeven. De reden dat de tafel naast u eerder bediend werd is omdat ze geen voorgerechten hadden besteld waardoor ze wel in die eerste vlaag zaten.

Een tegemoetkoming had inderdaad niet misplaatst geweest. Mijn excuses hiervoor.

We werken heel hard om de klanten een aangename ervaring te bieden maar door de drukte loopt het soms mis.

Alvast bedankt voor uw bezoek,
Christophe

Reizigers die Satay bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Satay geweest? Deel je ervaringen!