3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 142
Hotels.comUS$ 142
TravelocityUS$ 145
PricelineUS$ 142
eDreamsUS$ 131
Orbitz.comUS$ 142
Beoordeeld op 4 mei 2022

Heel mooi en netjes hotel in een fijne buurt. Ik werd goed ontvangen en kreeg goede tips over bezienswaardigheden en restaurants.
Op de kamer was geen viezigheid te vinden.
Alles was goed verzorgd. Ik zou dit aanraden en kom zeker weer terug als ik nogmaals in Antwerpen ben.

Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Knus, mooi, schoon, perfecte locatie, lekker ontbijt, zeer hartelijk ontvangst en service. Wil je naar Antwerpen, dit is de plek! Shoppen, lekkere eettentjes en genoeg cultuur.

Beoordeeld op 1 mei 2022

Mooi boutique hotel. Prachtig verbouwd pand niet ver van talrijke restaurants en cafés. Klein halfuur lopen van het centrum en vlakbij tram lijn 4 die naar de Groenplaats rijdt. Zeer hartelijke ontvangst waarbij je gelijk tips over de buurt en de rest van de stad krijgt inclusief een stads plattegrond. Kamer mooi ingericht, schoon en en heerlijk bed om te slapen. Hoewel in een toch drukke buurt, weinig tot geen last van geluid van buiten. Mooie badkamer ook zeer schoon. Goed verzorgd ontbijt met verse producten en ruime keuze. Leuke lounge waar het ontbijt genoten kan worden.
Kortom zoals de titel al zegt een pareltje op Zuid. Wij zijn in ieder geval verkocht en komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 1 mei 2022 via mobiele applicatie

Fantastische ervaring. Zeer vriendelijk ontvangst. Schone kamer. Heerlijk bed. Goed ontbijt met verse broodjes, croissantjes en nog meer heerlijke verse producten. Goede cappuccino. Kortom een aanrader. Wij gaan zeker terug. Een fantastisch verblijf gehad. Het zit vlakbij restaurant Bolivar waar je ‘s avonds ontzettend goed kan eten.

Kamertip: Restaurant Bolivar. De garnalen kroketten van Jos zijn subliem. Het zit om de hoek. Naar het centrum is goed te lopen of ga met de tram.
Beoordeeld op 30 april 2022 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel in Antwerpen Zuid. In een buurt vol eettentjes en terrassen. Ook FOMU dichtbij. Half uurtje wandelen naar centrum of snel met tram. Gevestigd in mooi gerenoveerd pand. Supersfeervol en ontzettend gastvrij en vriendelijke eigenaren/medewerkers. Dit heeft meerwaarde tov grote keten hotels. Contact verliep soepel. Het is bij al deze pluspunten geen nadeel, maar de (bad)kamer is niet groot, er is wel een grotere optie. De kamer is daarentegen wel superschoon, sfeervol en het bed slaapt goed. Kortom: een aanrader!

Kamertip: Parkeergarage in de bevestigingsmail is netjes en goed bereikbaar.
Datum van verblijf: april 2022